Genialny pomysł TVP. Powtórkę oglądało ponad milion widzów
"The Voice of Poland" to jeden z największych hitów telewizyjnej Dwójki. Dla wielu popularnych dziś gwiazd muzyki pop udział w programie był początkiem kariery, nic więc dziwnego, że Polacy chętnie zasiadają do oglądania zmagań w kuźni talentów. Niedawno widzowie mogli mocno się zdziwić, kiedy po premierowym odcinku "Voice'a" od razu pojawiła się powtórka poprzedniego. Okazuje się, że takie ustawienie ramówki to strzał w dziesiątkę.
Premierowe odcinki "The Voice of Poland" startują na antenie TVP2 w soboty o 20. Od 18 września zaraz po nich widzowie mogli oglądać powtórki wokalnego talent-show, co niektórzy odebrali jako pomyłkę stacji. Jak dowiedział się portal Wirtualne Media, zdublowana emisja "The Voice of Poland" była jak najbardziej celowa.
Z oświadczenia TVP można się dowiedzieć, że powtórki "Voice'a" zaraz po emisji premierowych odcinków były odpowiedzią na potrzeby widzów. "Weekendy obfitują często w nowości i wydarzenia specjalne. Nasi widzowie mają wtedy dylemat, co wybrać" – dowiedział się portal.
Zdaniem TVP część widzów wahała się, czy oglądać zmagania piosenkarzy, mecze siatkarskie Polaków czy inaugurację XVIII Międzynarodowego Konkursu Pianistycznego im. Fryderyka Chopina.
Dlatego zdecydowano się wyemitować powtórki w czasie, kiedy przed telewizorami gromadzi się wielu widzów. Okazuje się, że taka strategia popłaciła, gdyż średnia oglądalność "starych" odcinków "The Voice of Poland" zgromadziła średnio 831 tys. widzów. Rekord padł 2 października – 1,21 mln widzów.
Co ciekawe, emisje powtórek nadawane w niedzielne popołudnia także cieszą się dużym zainteresowaniem. Średnia oglądalność "Voice'a" wynosi wtedy ponad pół miliona widzów.