Trwa ładowanie...

Finalista "Must be the music" - zespół Noko - z nagrodą publiczności na Jarocin Festiwal

Finalista "Must be the music" - zespół Noko - z nagrodą publiczności na Jarocin FestiwalŹródło: Polsat
d22brt1
d22brt1

Nie tylko zwycięzca pierwszej edycji show - grupa Enej - robi karierę na polskim rynku muzycznym. Finalista "Must be the music" - zespół Noko - również świetnie sobie radzi i odnosi pierwsze sukcesy. Stołeczny kwartet zdobył właśnie nagrodę publiczności i "Złotego Kameleona" w konkursie młodych zespołów - Rytmy Młodych, na Jarocin Festiwal 2011, i zagrał na Dużej Scenie.

Noko powstało na przełomie 2004 i 2005 roku. Grupę założyło dwóch byłych muzyków zespołu Noconcreto - perkusista Tomasz „Radom” Radomski i gitarzysta Michał „Mały” Perkowski. Skład zamknął się w momencie, kiedy do zespołu dołączyło kolejnych dwóch muzyków: wokalista Michał „Jurgen” Jaroszewicz oraz basista Michał „Majk” Zybert. Zespół zadebiutował w czerwcu 2008 roku podczas X-lecia iM Rock Sceny w ursynowskim Domu Kultury Imielin.

"To prawdziwy amerykański rock prosto z Warszawy. Jeden z tych zespołów, na których koncert wpadasz przypadkowo, a potem chcesz, żeby grali co tydzień" - napisał o Noko portal www.rockmetal.pl.

Noko ma już na swoim koncie trasę po klubach w Wielkiej Brytanii, towarzyszył również Comie w warszawskiej Stodole w 2009 roku. Przed udziałem w "Must be the music” zespół miał blisko 500 fanów na Facebooku, ale już po programie ich liczba wzrosła do 7 tysięcy. Na jesień planowane jest wydanie debiutanckiej płyty Noko.

d22brt1

Pierwsza edycja muzycznego show zakończyła się olbrzymim sukcesem - główną nagrodę, czyli 100 tys. złotych oraz występ podczas tegorocznego Sopot TOPtrendy Festiwal zdobył olsztyński zespół Enej. W ścisłym finale głosami widzów Enej pokonał wokalistę z Filipin - Conrado Yaneza i młodego utalentowanego skrzypka Tomasza Dolskiego. W czasie nadawania programu Telewizja POLSAT była zdecydowanym liderem w grupie komercyjnej 16-49.

Średnia oglądalność 10 odcinków show, w grupie komercyjnej 16-49 wyniosła - 27,4% (dane Nielsen Audience Measurement), dając Telewizji POLSAT pozycję lidera sobotniego wieczoru. Średnia oglądalność odcinka wyniosła prawie 3,5 mln widzów.

Gigantycznym sukcesem okazał się również fan page programu na Facebook’u, który zgromadził ponad 260 tys. fanów. Program wywoływał ogromne zaangażowanie użytkowników, którzy co tydzień oddawali na swoich ulubieńców średnio 220 tys. głosów (łącznie ponad 2 mln głosów oddanych). Ponad 100 tys. użytkowników dziennie komentowało na bieżąco wydarzenia w programie, a na „Tablicy” fani pozostawili ponad 1 mln 650 tys. wpisów. W samych tylko grupach dyskusyjnych zebranych wokół uczestników show przewinęło się ponad 25 tys. internautów. Obecnie fan page ma już ponad 279 tys. "lajkowiczów".

Muzyczne talent show „Must be the music” powstało na licencji amerykańskiej firmy Shine International i brytyjskiej wersji formatu "Must be the music". „Tylko muzyka. Must be the music” to pierwszy talent show, w którym za pomocą Facebooka uczestnicy i widzowie mogli wejść tak silnie w interakcje.

d22brt1

Producentem na zlecenie Telewizji POLSAT jest firma Intergalactic.

(fot. Polsat)
Źródło: (fot. Polsat)

[

Jurorka znowu pokazala za dużo! Czy to jest jeszcze sexy?! ]( http://teleshow.pl/gid,13387625,img,13387656,kat,,sid,144,title,Najwiekszy-wygrany-Bitwy-na-glosy-biust-Wegorzewskiej,galeria.html )
[

Tancerki „Tańca z gwiazdami” mówią całą prawdę o programie ]( http://teleshow.pl/gid,13400409,img,13400439,kat,,title,Tancerki-Tanca-z-gwiazdami-mowia-cala-prawde,galeria.html )
[

Takiej jej nie znacie!Czy Kożuchowska wolałaby ukryć te zdjęcia? ]( http://teleshow.wp.pl/malgorzata-kozuchowska-takiej-jej-nie-znacie-6026604057236609g )
[

Bohaterowie „I kto to mówi” 20 lat później ]( http://film.wp.pl/zobacz-jak-sie-zmienili-bohaterowie-komedii-i-kto-to-mowi-6025275548005505g )

d22brt1
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d22brt1