Elton John w wyjątkowej reklamie. Nie puszczają jej w telewizji. Za to w sieci bije rekordy popularności i wyciska łzy

Dom handlowy John Lewis zaprosił do kampanii świątecznej Eltona Johna. Ten spot to prawdziwy wyciskacz łez.

Elton John w wyjątkowej reklamie. Nie puszczają jej w telewizji. Za to w sieci bije rekordy popularności i wyciska łzy
Źródło zdjęć: © Youtube.com
Patrycja Ceglińska-Włodarczyk

Wybitny muzyk rzadko decyduje się na udział w tego typu przedsięwzięciach. Decyzja o tym, aby wystąpić w świątecznym spocie brytyjskich domów mody to był strzał w dziesiątkę. O tej reklamie mówi dziś cały świat, ponieważ wzrusza do łez.

Według informacji zachodnich mediów John otrzymał za udział w reklamie spore wynagrodzenie. Plotkuje się o kwocie 6,5 mln dolarów za cztery dni zdjęciowe.

Reklama jest sentymentalną podróżą w przeszłość muzyka, kiedy powoli odkrywał swój talent. W krótkim filmiku pojawiają się też najważniejsze wydarzenia z życia Eltona Johna, a wszystko to przy akompaniamencie piosenki "Your Song". Ze spotu wynika, że jeden z prezentów, który muzyk otrzymał pod choinkę zadecydował o tym, czym zajmuje się dzisiaj.

- Kampania John Lewis to dla mnie przede wszystkim garść niesamowitych wspomnień. To wspaniała okazja do refleksji nad moim życiem w muzyce oraz tego, jak gra na pianinie mojej babci na nie wpłynęła. Reklama jest fantastyczna i naprawdę jestem zadowolony z tego, że wziąłem w niej udział - mówi Elton John.

W ciągu trzech dni reklamę obejrzało prawie 7 mln osób. To świetny wynik!

Źródło artykułu:WP Gwiazdy
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (15)