Elton John w wyjątkowej reklamie. Nie puszczają jej w telewizji. Za to w sieci bije rekordy popularności i wyciska łzy
17.11.2018 17:59, aktual.: 17.11.2018 19:31
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Dom handlowy John Lewis zaprosił do kampanii świątecznej Eltona Johna. Ten spot to prawdziwy wyciskacz łez.
Wybitny muzyk rzadko decyduje się na udział w tego typu przedsięwzięciach. Decyzja o tym, aby wystąpić w świątecznym spocie brytyjskich domów mody to był strzał w dziesiątkę. O tej reklamie mówi dziś cały świat, ponieważ wzrusza do łez.
Według informacji zachodnich mediów John otrzymał za udział w reklamie spore wynagrodzenie. Plotkuje się o kwocie 6,5 mln dolarów za cztery dni zdjęciowe.
Reklama jest sentymentalną podróżą w przeszłość muzyka, kiedy powoli odkrywał swój talent. W krótkim filmiku pojawiają się też najważniejsze wydarzenia z życia Eltona Johna, a wszystko to przy akompaniamencie piosenki "Your Song". Ze spotu wynika, że jeden z prezentów, który muzyk otrzymał pod choinkę zadecydował o tym, czym zajmuje się dzisiaj.
- Kampania John Lewis to dla mnie przede wszystkim garść niesamowitych wspomnień. To wspaniała okazja do refleksji nad moim życiem w muzyce oraz tego, jak gra na pianinie mojej babci na nie wpłynęła. Reklama jest fantastyczna i naprawdę jestem zadowolony z tego, że wziąłem w niej udział - mówi Elton John.
W ciągu trzech dni reklamę obejrzało prawie 7 mln osób. To świetny wynik!