Publicystyka"Dzień dobry TVN" i "Pytanie na śniadanie" ze stabilną widownią

"Dzień dobry TVN" i "Pytanie na śniadanie" ze stabilną widownią

”Dzień dobry TVN” w okresie od września ub.r. do czerwca br. miało o 66 tys. więcej widzów niż konkurencyjne ”Pytanie na śniadanie” Dwójki. Oba programy jednak notowały bardzo zbliżone wyniki oglądalności jak rok wcześniej.

"Dzień dobry TVN" i "Pytanie na śniadanie" ze stabilną widownią
Źródło zdjęć: © TVN

27.06.2012 | aktual.: 25.11.2013 13:34

”Dzień dobry TVN” w dni powszednie w zakończonym sezonie śledziło średnio 608 tys. osób, co dawało TVN-owi 16,44 proc. udziału w grupie 4+ i 19,06 proc. w komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej, jego wyniki były nieznacznie wyższe. Oglądało go bowiem wtedy 612 tys. widzów, a udziały były trochę niższe i wyniosły odpowiednio 15,66 proc. oraz 18,60 proc.

Z kolei nadawane w Dwójce ”Pytanie na śniadanie” zanotowało w minionym sezonie średnią oglądalność na poziomie 541 tys. widzów. Udział TVP 2 w czasie jego emisji wyniósł 14,69 proc. w 4+ i 11,05 proc. w 16-49. Rok wcześniej, morning show Dwójki gromadził podobną widownię - średnio 542 tys. oglądających, a jego udział wynosił odpowiednio 14,29 proc. i 11,73 proc.

Wszystkie trzy najpopularniejsze odcinki ”Dzień dobry TVN” w sezonie 2011/2012 przekroczyły liczbę miliona widzów. Były to jednak wydania pokazane w dni świąteczne, gdy nie było ”Pytanie na śniadanie”. Natomiast najchętniej oglądane odcinki tego drugiego magazynu miały poniżej miliona oglądających.

Wpływy reklamowe z wydań ”Dzień dobry TVN” nadawanych w dni powszednie wyniosły 137 mln zł (rok temu były niższe - 108 mln zł), zaś ”Pytanie na śniadanie” przyniosło z reklam w tym samym okresie tylko 53 mln zł. (rok wcześniej więcej, bowiem 74 mln zł, ale ten program nie ma tylu przerw reklamowych co magazyn TVN).

Wydania weekendowe ”Dzień dobry TVN” śledziło w okresie od września br. do czerwca br. średnio 981 tys. widzów przy udziale na poziomie 15,75 proc. w 4+ i 17,75 proc. w 16-49. Rok wcześniej widownia morning show TVN w soboty i niedziele była podobna i wynosiła 984 tys. osób, przy udziałach wynoszących odpowiednio 14,99 proc. i 17,55 proc.

Z kolei sobotnie wydania ”Pytanie na śniadanie” oglądało średnio 574 tys. widzów (11,52 proc. oraz 8,54 proc. udziałów). Magazyn ten w soboty zaczął się ukazywać jednak dopiero w marcu br.

Przychody weekendowego ”Dzień dobry TVN” w minionym sezonie to z kolei 80 mln zł (rok temu 70 mln zł), a sobotniego ”Pytanie na śniadanie” wiosną br. - 38 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

”Pytanie na śniadanie” przez całe lato emitowane będzie normalnie w dni powszednie oraz w soboty o 8.30. Natomiast magazyn TVN będzie się ukazywać jedynie w niedziele pod nazwą „Dzień dobry wakacje”.

Obraz
© (fot. AKPA)
Obraz
© (fot. TVN)

[

]( http://www.wirtualnemedia.pl )

Zobacz także:

[

Jurorka znowu pokazala za dużo! Czy to jest jeszcze sexy?! ]( http://teleshow.pl/gid,13387625,img,13387656,kat,,sid,144,title,Najwiekszy-wygrany-Bitwy-na-glosy-biust-Wegorzewskiej,galeria.html )
[

Tancerki „Tańca z gwiazdami” mówią całą prawdę o programie ]( http://teleshow.pl/gid,13400409,img,13400439,kat,,title,Tancerki-Tanca-z-gwiazdami-mowia-cala-prawde,galeria.html )
[

Takiej jej nie znacie!Czy Kożuchowska wolałaby ukryć te zdjęcia? ]( http://teleshow.wp.pl/malgorzata-kozuchowska-takiej-jej-nie-znacie-6026604057236609g )
[

Bohaterowie „I kto to mówi” 20 lat później ]( http://film.wp.pl/zobacz-jak-sie-zmienili-bohaterowie-komedii-i-kto-to-mowi-6025275548005505g ) * Jesteśmy też na Facebooku! Dołącz do nas!* Teleshow.pl na Facebooku

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)