Debata Kopacz-Szydło przyciągnęła przed telewizory 8 mln widzów
Starcie liderek PO i PiS trwało 65 minut. Kandydatki kolejno odpowiadały na pytania z dziedziny gospodarki, spraw społecznych, spraw zagranicznych, obronności oraz polityki i ustroju. W każdej z trzech rund, po trzy pytania zadawali dziennikarze oraz po jednym kandydatki sobie wzajemnie. Na koniec Ewa Kopacz i Beata Szydło, w krótkim wystąpieniu zachęcały wyborców do oddania głosu na reprezentowane przez siebie partie.
20.10.2015 | aktual.: 20.10.2015 14:12
Najwięcej widzów, bo aż 5 mln, śledziło starcie obu pań w telewizyjnej Jedynce. Transmisję TVN24 wybrało nieco ponad 1 mln osób, TVPInfo – 990 tys., a Polsat News około 350 tys. Dużo mniej Polaków zdecydowało się na transmisję debaty za pośrednictwem innych stacji telewizyjnych, m.in. Polonii, która zgromadziła 200 tys. widzów, Polsat News 2 – 130 tys. oraz TVN24 Biznes i Świat – 110 tys. Jednak największym konkurentem okazała się być telewizyjny hit „M jak miłość”, który średnio w tym samym czasie gromadzi przed telewizorami regularnie ponad 6 mln widzów.
Kolejną debatę, w której wezmą udział liderzy wszystkich ośmiu zarejestrowanych komitetów wyborczych, poprowadzą Diana Rudnik z telewizyjnej Jedynki, Grzegorz Kajdanowicz z TVN oraz Jarosław Gugała z Polsatu. Transmisję będzie można śledzić, tak jak poprzednią, w TVP1, TVPInfo, TVN24, Polsat News oraz Polsat News 2.