David Fincher z Oscarem za reżyserię? - Zobacz jak obstawiają widzowie!
Już 27 lutego odbędzie się 83. gala rozdania Nagród Akademii Filmowej dla najwybitniejszych aktorów i najlepszych produkcji minionego roku. Klienci zakładów bukmacherskich już wskazali swoich faworytów, którzy sięgną po upragnioną statuetkę Oscara. Typy Polaków niejednokrotnie odbiegają od tych, o których mówi się w kuluarach.
16.02.2011 | aktual.: 27.07.2018 12:11
Gdyby to klienci film bukmacherskich decydowali o wręczeniu nagród, spokojnie mógłby spać Colin Firth, odtwórca roli Jerzego VI w filmie „Jak zostać królem”, którego jako zwycięzcę w kategorii Najlepszy Aktor widzi 99% obstawiających ten zakład.
Pewna zwycięstwa za główną rolę żeńską mogłaby też być Natalie Portman, która swoją kreacją w „Czarnym Łabędziu” Darrena Aronofsky'ego zyskała uznanie dziewięciu na dziesięciu klientów zakładów bukmacherskich.
Obraz „Jak zostać królem” jest głównym faworytem w walce o nagrodę Akademii Filmowej w kategorii Najlepszy Film. Na dzieło Toma Hoopera stawia 60% osób biorących udział w zakładach. Na drugim miejscu ex aequo znajdują się obrazy Christophera Nolana „Incepcja” i „The Social Network” Davida Finchera. Na oba filmy stawia po dwadzieścia procent klientów firm bukmacherskich.
W kategorii Najlepszy Reżyser David Fincher, autor filmu o twórcy Facebooka, zdecydowanie zdystansował pozostałych konkurentów i sięgnięcie po Oscara wróży mu osiemdziesiąt procent obstawiających ten zakład.
Natomiast siedmiu na dziesięciu gości salonów bukmacherskich statuetkę za najlepszą muzykę najchętniej widziałoby w rękach twórców ścieżki dźwiękowej kasowego przeboju, jakim okazała się „Incepcja”.
Nasi klienci doceniają czysto wizualne walory filmów i równie często, co na najwybitniejsze kreacje aktorskie, przyjmujemy zakłady na najbardziej efektowną scenografię czy najlepsze kostiumy. W pierwszej z nich bój toczy się między dwoma filmami – „Incepcją” a „Jak zostać królem”, faworytem drugiej jest „Alicja w krainie czarów” Tima Burtona, na którą stawia 80% naszych klientów. – mówi Mateusz Juroszek, członek zarządu Star-Typ Sport.