Daria Ładocha nową twarzą Lidla. Dobra zmiana? Kim jest wschodząca gwiazda telewizji?
Blogerka zastąpiła Dorotę Wellman.
Daria Ładocha została nową gwiazdą kampanii reklamowej Lidla. Tym samym sieć sklepów zakończyła współpracę z dziennikarką Dorotą Wellman. To swojego rodzaju rewolucja dla marki. Od teraz jej twarzą będzie adeptka sztuki kulinarnej, która nie boi się w kuchni eksperymentów oraz nowoczesnych rozwiązań. Ładocha znana jest przede wszystkim internautom. Ostatnio dała się ona poznać szerszemu gronu widzów, występując w popularnym reality show. Kim jest Daria Ładocha?
Polski show biznes prawdopodobnie doczekał się nowej kulinarnej gwiazdy. Daria Ładocha pojawi się w najnowszych spotkach reklamowych marki Lidl. Wraz z Karolem Okrasą stworzy duet, który będzie zachęcał do kupowania produktów spożywczych w marketach niemieckiego dyskontu.
Do tej pory w spotach marki Okrasa występował w dziennikarką Dorotą Wellman. Reklamy z ich udziałem emitowano od września 2015 roku. Ówczesna kampania reklamowa opierała się na formacie talk-show. Wellman i Okrasa w krótkich nagraniach gościli różne znane osoby, z którymi rozmawiali oczywiście na tematy kulinarne. Ostatnie takie spoty wyemitowano jesienią ubiegłego roku. Teraz Lidl postanowił odświeżyć swoją kampanię reklamową i zaprosił do promowania swoich produktów Darię Ładochę.
Daria Ładocha - kim jest?
Daria Ładocha to 34-letnia blogerka i trenerka kulinarna z zakresu kuchni tajskiej. Popularność zyskała przede wszystkim za sprawą prowadzonego przez siebie bloga MAMAŁYGA.org, na którym promuje zdrowe jedzenie. Sama określa siebie jako „dyplomowanego coacha żywieniowego”. To jasny sygnał, że Lidl zamierza mocno uderzyć w promocję produktów ekologicznych. Sieć z pewnością chce wykorzystać panującą modę na sięganie po żywność spod znaku „eko”. Przedstawiciele firmy zdradzają, że już co trzeci Polak decyduje się w trakcie zakupów na produkty tego typu.
Dobra zmiana?
Lidl sporo ryzykuje zastępując Dorotę Wellman Darią Ładochą. Dziennikarka cieszyła się bowiem sporą popularnością oraz zaufaniem wśród widzów. Przez wiele osób była traktowana wręcz jako bratnia dusza lub dobra koleżanka, z którą można porozmawiać na wszelkie tematy. Teraz produkty marki będzie reklamować osoba o zdecydowanie mniejszej sławie, a na dodatek z bardziej wyrazistym wizerunkiem. Nowoczesna fryzura, tatuaże, ekstrawaganckie stroje – taki image można uznać za odważną zagrywkę ze strony twórców kampanii.
Sprawdzony format
Z drugiej strony Lidl powraca do sprawdzonej formuły swoich reklam opartych na kontraście. Model ten świetnie sprawdził się, gdy w spotach firmy występowali Karol Okrasa i Pascal Brodnicki. Polski kucharz będzie reprezentantem tradycyjnego stylu gotowania, z kolei blogerka opowie się za nowoczesnością w sztuce kulinarnej. Jak mówią sami przedstawiciele Lidla, Ładocha będzie promować produkty „bio” oraz „eko”, a także pomoże klientom odnaleźć się w „dynamicznie zmieniającej się kuchni”.
Ma już za sobą debiut w telewizji
Dla Ładochy nie będzie to pierwsze spotkanie z telewizją. Od kilku lat prowadzi ona kącik kulinarny w „Dzień Dobry TVN”. Prowadziła także program na kanale Kuchnia+. Na swoim koncie ma także trzy książki kucharskie. Daria Ładocha znalazła się również w grupie uczestników najnowszej edycji gwiazdorskiego „Agenta”.
Daria Ładocha prywatnie
Prywatnie Daria Ładocha spełnia się jako mama dwóch córek. Jak sama przyznaje, jej największa pasją obok gotowania, są podróże.
Blogerzy coraz śmielej radzą sobie w show-biznesie
Daria Ładocha jest kolejnym przykładem tego, że internetowi celebryci na dobre już zadomowili się w „realnym” show-biznesie. Blogerzy i vlogerzy coraz częściej pojawiają się w reklamówkach, a także otrzymują możliwość prowadzenia programów telewizyjnych. Przykładem są chociażby Radek Kotarski z kanału Polimaty, który promował usługi jednego z banków oraz wystąpił w roli gospodarza formatu „Podróże z historią” emitowanego na TVP 2. Innym przykładem jest także Paulina Mikuła – autorka vloga „Mówiąc inaczej”, którą widzowie mogli poznać za sprawą programu „Bake Off- Ale ciacho!”. We wspomnianej już drugiej edycji „Agenta” obok ładochy pojawił się też inny bloger - Michał Będźmirowski („Modny Tata”).