Dakota Fanning i jej pierwszy erotyczny skandal
17-letnia Dakota Fanning, aktorka o twarzy niewinnego dziecka, dołączyła do grona kontrowersyjnych artystek
Gwiazda na cenzurowanym
O co ta cała afera? Mianowicie chodzi o perfumy. Marc Jacobs wypuścił na światowy rynek nową linię perfum - „Oh, Lola!”. Od początku znany projektant podkreślał, że nazwa zapachu miała wyraźnie nawiązywać do postaci Lolity z książki Nabokova. Tym stwierdzeniem Jacobs wywołał niemałe poruszenie wśród angielskich konsumentów. To jednak był dopiero początek nadchodzącej fali skarg i zażaleń.
Na tzw. „twarz” reklamującą jego nowy produkt, Jacobs wybrał eteryczną nastoletnią blondynkę, znaną światowej publiczności, Dakotę Fanning. Młoda dziewczyna wzięła udział w subtelnej, aczkolwiek prowokującej, sesji zdjęciowej. Efektem tego jej zdjęcie promujące „Oh, Lola!” zostało ocenzurowane na Wyspach przez Advertising Standards Authority.
** [
DOŁĄCZ DO NAS NA FACEBOOKU! ]( http://www.facebook.com/filmwppl )**
Czy wciąż jest dzieckiem?
Tę amerykańską młodą aktorkę, zwaną również „złotym dzieckiem Hollywood”, chyba nikomu nie trzeba przedstawiać.
Dakota Fanning jest znana na całym świecie, dzięki licznym występom u boku największych gwiazd kina . Można by godzinami wymieniać tytuły filmów z jej aktorskiego dorobku. Przypomnijcie sobie choćby takie obrazy, jak: „Saga: Zmierzch”, „Wojna światów”, „Człowiek w ogniu” czy też „Pajęczyna Charlotty”.
Dziś ta słodka nastolatka poddaje w wątpliwość swoją niewinność i subtelnie prowokuje wyglądem.
** [
DOŁĄCZ DO NAS NA FACEBOOKU! ]( http://www.facebook.com/filmwppl )**
Zobacz także:
** [
JAK DZIŚ WYGLĄDA PIPPI LANGSTRUMP? ]( http://teleshow.wp.pl/tak-dzis-wyglada-pippi-langstrumpf-6026605664182913g )**
O jedno zdjęcie za daleko?
Advertising Standards Authority, organizacja cenzurująca kampanie reklamowe w Wielkiej Brytanii, otrzymała wiele skarg od zbulwersowanych obywateli na jedną konkretną fotografię promującą zapach Marca Jacobsa ”Oh, Lola!”.
Jak podaje rzecznik prasowy wspomnianej organizacji, po rozważeniu wszystkich argumentów za i przeciw, ASA postanowiła zablokować kontrowersyjne zdjęcie na terenie Zjednoczonego Królestwa.
** [
DOŁĄCZ DO NAS NA FACEBOOKU! ]( http://www.facebook.com/filmwppl )**
Zobacz także:
** [
JAK DZIŚ WYGLĄDA PIPPI LANGSTRUMP? ]( http://teleshow.wp.pl/tak-dzis-wyglada-pippi-langstrumpf-6026605664182913g )**
Przedmiot pożądania?
Tak brzmi oficjalny komentarz ASA, podany do publicznej wiadomości:
„Rozumiemy, że modelka ma 17 lat, jednak wygląda na małoletnią poniżej 16 roku życia. Uznaliśmy, że długość jej sukienki, jej nogi, pozycja i butelka perfum między nogami zwraca uwagę na jej seksualność. Z tego powodu, jak również ze względu na jej cały wygląd zewnętrzny, uważamy, że ta reklama seksualizuje dziecko”.
** [
DOŁĄCZ DO NAS NA FACEBOOKU! ]( http://www.facebook.com/filmwppl )**
Zobacz także:
** [
JAK DZIŚ WYGLĄDA PIPPI LANGSTRUMP? ]( http://teleshow.wp.pl/tak-dzis-wyglada-pippi-langstrumpf-6026605664182913g )**
Oto kontrowersyjne zdjęcie
W konsekwencji zdjęcie promujące perfumy, na którym aktorka prezentowała się zbyt wyzywająco, zostało wycofane.
Twórcy kampanii reklamowej bronią się twierdząc, że nie wierzą, iż wszystko w przedstawionym na zdjęciu kadrze sugeruje, że modelka jest nieletnia.
Całkowicie nie zgadzają się również z hasłem "reklama niewłaściwa seksualnie", co przylgnęło do kampanii perfum po całej aferze. Autorzy zdjęcia argumentują, że na tym rzekomo dwuznacznym ujęciu nie ma żadnych ”intymnych części ciała lub czynności seksualnych".
A waszym zdaniem czy ta reklama faktycznie sprawia wrażenie niestosownej i prezentuje osobę nieletnią w kontrowersyjnej pozie? Czekamy na wasze komentarze.
(kk/gk)
** [
DOŁĄCZ DO NAS NA FACEBOOKU! ]( http://www.facebook.com/filmwppl )**
Zobacz także:
** [
JAK DZIŚ WYGLĄDA PIPPI LANGSTRUMP? ]( http://teleshow.wp.pl/tak-dzis-wyglada-pippi-langstrumpf-6026605664182913g )*
* [
TO JEST NAJLEPSZY POLSKI FILM WSZECH CZASÓW? ]( http://film.wp.pl/10-najlepszych-polskich-filmow-wszech-czasow-6025273245967489g )**