Był twarzą Leroy Merlin. Krzysztof Miruć zerwał współpracę z marką. "Jestem przeciwko rosyjskiej agresji w Ukrainie"
Krzysztof Miruć, architekt, projektant wnętrz i gwiazda kanału HGTV, zerwał współpracę z Leroy Merlin. Wcześniej zrobił to TVN. Powodem jest fakt, że francuska marka nie wycofała się z Rosji po jej agresji na Ukrainę. "Potępiam to, co się w tej chwili dzieje z całego serca" - pisze Miruć.
18.03.2022 | aktual.: 18.03.2022 18:40
W piątek informowaliśmy, że Biuro reklamy TVN Media, które blisko współpracuje z polskim oddziałem Leroy Merlin, zdecydowało się o zawieszeniu współpracy przy programach sponsorowanych i przesunięciu emisji wyprodukowanych już odcinków. Jak podawał "Press", oba podmioty mają wspólnie wypracować rozwiązanie dla obecnej sytuacji w kontekście globalnej decyzji francuskiej firmy.
Leroy Merlin sponsorował "Weekendową metamorfozę" nadawaną w należącym do grupy Discovery HGTV. Program prowadzi Krzysztof Miruć, który był jednocześnie ambasadorem Leroy Merlin. Był, ponieważ w piątek architekt poinformował na FB, że jego współpraca z francuską marką dobiegła końca.
"Jestem zdecydowanie przeciwko rosyjskiej agresji w Ukrainie. Potępiam to, co się w tej chwili dzieje z całego serca. Od początku konfliktu aktywnie angażuję się prywatnie jako przedsiębiorca w pomoc. Wspieram działania fundacyjne i organizacje niosące wsparcie poszkodowanym" - pisze Krzysztof Miruć.
"Już od kilku dni analizujemy sytuację i zdecydowaliśmy się wspólnie z Leroy Merlin na zawieszenie mojej obecności w kampaniach. Jak wiecie, sieć sklepów w Polsce jest częścią międzynarodowego biznesu, nie na wszystkie decyzje mają wpływ. Wiem, że angażują się bardzo w pomoc każdego dnia. Drodzy, zwracam się do wszystkich: tę olbrzymią energię, która jest w tym momencie w nas, poświęćmy na pomaganie innym i bądźmy dla siebie dobrzy" - czytamy.
Przypominamy, że wcześniej współpracę z siecią sklepów budowalno-remontowych całkowicie zerwał Kanał Sportowy.