"BrzydUla" znika z anteny. Oglądalność drastycznie spadła
Serial "BrzydUla" zakończył swoją emisję 26 maja z zaskakująco niskim wynikiem oglądalności, porównując go z popularnością poprzedniego sezonu. Najnowsze odcinki przygód Uli Dobrzańskiej nie zgromadziły nawet połowy widowni, która zasiadała przed telewizorami w roku ubiegłym.
31.05.2022 | aktual.: 31.05.2022 12:51
Jak podaje portal Wirtualnemedia.pl, powołując się na badania Nielsen Audience Measurement, drugi i ostatni sezon "BrzydUli 2" był oglądany średnio przez 347 tys. widzów. Mowa o okresie emisji od 30 sierpnia 2021 r. do 26 maja 2022 r. Rekord oglądalności padł we wrześniu, kiedy jeden z epizodów przyciągnął uwagę 556 tys. widzów.
Wybierz z nami najlepszy polski film. Nagroda internautów zostanie wręczona już 6 czerwca. Nie zwlekaj - kliknij, by zagłosować!
To i tak dużo poniżej średniej oglądalności "BrzydUli 2" nadawanej na przełomie 2020 i 2021 r. Pierwszy sezon reaktywowanej produkcji gromadził przeciętnie 805 tys. widzów, czyli aż o 458 tys. więcej niż ostatnie odcinki.
Przypomnijmy, że "BrzudUla 2" z Julią Kamińską w roli tytułowej to kontynuacja przebojowego serialu TVN z lat 2008-2009. Odcinki pierwszego sezonu oglądało aż 2,5 mln ludzi. Druga seria, nadawana jesienią 2009 r., była jeszcze popularniejsza, bo miała aż 3,68 mln widzów.
Serial powrócił na antenę TVN7 w 2020 r. z wiadomym skutkiem.
Co ciekawe, mimo niskiej oglądalności TVN7 nie wyklucza, że powstaną kolejne przygody "BrzydUli". Może to jednak nastąpić dopiero za kilka lat. Obecnie produkcja twierdzi, że projekt "BrzydUla 2" to zamknięty rozdział, który potrwał dłużej, niż początkowo zakładano.
Słuchasz podcastów? Jeśli tak, spróbuj nowej produkcji WP Kultura o filmach, netfliksach, książkach i telewizji. "Clickbait. Podcast o popkulturze" dostępny jest na Spotify oraz w aplikacji Podcasty na iPhonach i iPadach. A co jeśli nie słuchasz? Po prostu zacznij.