"Bodo": Serial nie okazał się hitem TVP. Oglądało go średnio 2,70 mln widzów

Produkcja przedstawiająca losy Eugeniusza Bodo (w którego wcielali się Antoni Królikowski i Tomasz Schuchardt)
była jednym z najbardziej kosztownych przedsięwzięć Telewizji Polskiej. Była także mocno promowana jako nowy hit stacji. Niestety, nie wszystkim widzom przypadła do gustu. "Bodo" oglądało średnio 2,70 mln widzów, czyli o 3,30 mln mniej niż "Ranczo" emitowane w analogicznym okresie w ubiegłym roku.

"Bodo": Serial nie okazał się hitem TVP. Oglądało go średnio 2,70 mln widzów
Źródło zdjęć: © AKPA

31.05.2016 12:41

Serial "Bodo" przeciągnął przed telewizory średnio 2,70 mln widzów, co dało TVP1 16,86 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów i 9,80 proc. w grupie komercyjnej 16-49. "Bodo" był emitowany na antenie Jedynki w niedziele o 20.25, od 6 marca do 28 maja bieżącego roku.

Jak podaje portal wirtualnemedia.pl, produkcja miała aż o 3,30 mln niższą oglądalność niż nadawana w analogicznym okresie w ubiegłym roku dziewiąta seria "Rancza". Oglądało ją około 6 mln widzów, co dało Jedynce 35,35 proc udziału w grupie 4+ i 26,93 proc w grupie 16-49.

Mimo to w czasie emisji nowej produkcji TVP1 była liderem rynku telewizyjnego, czytamy na portalu wirtualnemedia.pl. Na drugim miejscu uplasował się TVN ( nadający "MasterChef Junior" i filmy fabularne - 14 proc. udziału), trzecie natomiast Polsat ("Tylko muzyka" i filmy - 11,87 proc. udziału). Czwarta była TVP2 (filmy fabularne - 6,44 proc. udziału). W grupie komercyjnej wyniki prezentują się nieco inaczej. Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że liderem został TVN, drugie miejsce zajął Polsat, a dopiero trzecia była TVP1.

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (77)