Anna i Grzegorz z "Rolnik szuka żony" wyrastają na gwiazdy. Teraz wystąpili w reklamie
Grzegorz Bardowski, uczestnik 2. edycji "Rolnik szuka żony", odcina kupony od zdobytej w programie popularności. Farmer z Uniejowic wystąpił wraz z małżonką w jednej z reklam.
Już nie Adam Kraśko, ani Marek Walczak jest najbardziej popularnym uczestnikiem "Rolnik szuka żony". Od pewnego czasu tym tytułem szczyci się Grzegorz Bardowski. Farmer z Uniejowic nie tylko znalazł w programie TVP małżonkę, ale również spore grono wiernych fanów. Niczym prawdziwa gwiazda postanowił wykorzystać rosnącą z dnia na dzień popularność Tuż po tym, jak 2. edycja zniknęła z ekranów, rolnik założył profil na Facebooku i kanał na YouTube, na których regularnie dzieli się z fanami swoim życiem.
Nic więc dziwnego, że Bardowski z rodziną stał się łakomym kąskiem dla reklamodawców. Kwestią czasu było, kiedy jego potencjał dostrzeże branża rolnicza, która chętnie zaangażuje go do swoich medialnych projektów. Tak też się stało. Grzegorz z Anią właśnie zostali ambasadorami firmy produkującej środki ochrony roślin. Krótki spot z udziałem małżonków trafił już na YouTube, gdzie możemy podziwiać efekt ich współpracy z marką. Choć rola rolnika ogranicza się jedynie do wypowiedzenia kilku zdań, coś czujemy, że na udziale w jednej reklamie się nie skończy. A może potencjał uczestnika "Rolnik szuka żony" dostrzegą nie tylko kolejni reklamodawcy, ale również producenci konkurencyjnych telewizyjnych show? Czas pokaże!
Tu pobierzesz za darmo aplikację Program TV:
src="https://d.wpimg.pl/1031600158-1003293454/aplikacja.png"/> src="https://d.wpimg.pl/457701298--1013396447/aplikacja.png"/>