Anna i Grzegorz z "Rolnik szuka żony" wyrastają na gwiazdy. Teraz wystąpili w reklamie
Grzegorz Bardowski, uczestnik 2. edycji "Rolnik szuka żony", odcina kupony od zdobytej w programie popularności. Farmer z Uniejowic wystąpił wraz z małżonką w jednej z reklam.
07.03.2017 | aktual.: 23.05.2017 10:52
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Już nie Adam Kraśko, ani Marek Walczak jest najbardziej popularnym uczestnikiem "Rolnik szuka żony". Od pewnego czasu tym tytułem szczyci się Grzegorz Bardowski. Farmer z Uniejowic nie tylko znalazł w programie TVP małżonkę, ale również spore grono wiernych fanów. Niczym prawdziwa gwiazda postanowił wykorzystać rosnącą z dnia na dzień popularność Tuż po tym, jak 2. edycja zniknęła z ekranów, rolnik założył profil na Facebooku i kanał na YouTube, na których regularnie dzieli się z fanami swoim życiem.
Nic więc dziwnego, że Bardowski z rodziną stał się łakomym kąskiem dla reklamodawców. Kwestią czasu było, kiedy jego potencjał dostrzeże branża rolnicza, która chętnie zaangażuje go do swoich medialnych projektów. Tak też się stało. Grzegorz z Anią właśnie zostali ambasadorami firmy produkującej środki ochrony roślin. Krótki spot z udziałem małżonków trafił już na YouTube, gdzie możemy podziwiać efekt ich współpracy z marką. Choć rola rolnika ogranicza się jedynie do wypowiedzenia kilku zdań, coś czujemy, że na udziale w jednej reklamie się nie skończy. A może potencjał uczestnika "Rolnik szuka żony" dostrzegą nie tylko kolejni reklamodawcy, ale również producenci konkurencyjnych telewizyjnych show? Czas pokaże!
Zobacz także
Zobacz także
Tu pobierzesz za darmo aplikację Program TV:
src="https://d.wpimg.pl/1031600158-1003293454/aplikacja.png"/> src="https://d.wpimg.pl/457701298--1013396447/aplikacja.png"/>