Agnieszka Popielewicz reklamuje "smart shopping"
Agnieszka Popielewicz została twarzą reklamową sieci outletów .Prezenterka telewizyjna i modelka promuje "smart shopping", czyli sprytne zakupy.
"Smart shopping" to umiejętność zakupów najwyższej jakości produktów, w miłej atmosferze oraz po cenie najniższej na rynku. W Polsce sklepami reklamującymi się jak oferujące najtańsze markowe ubrania są centra Fashion House Outlet Centre. Twarzą reklamową tej sieci została Agnieszka Popielewicz, prezenterka telewizyjna i modelka.
12.02.2010 | aktual.: 25.11.2013 10:53
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
- Uwielbiam kupować ubrania, buty i dodatki, a w Polsce odkryłam i polecam zakupy w outletach Fashion House - argumentuje Popielewicz. - Markowe ciuchy najwyższej jakości są tam w takich cenach, że można kupić o wiele więcej rzeczy niż w innych centrach, wydając taką samą kwotę - zapewnia.
Kreacja kampanii reklamowej wykorzystuje wizerunek modelki oraz podkreśla, o ile tańsze są wybrane markowe produkty w sieci Fashion House niż w innych sklepach.