Adamowi Małyszowi kibicowało ponad 8,3 mln widzów
Ponad 8,3 mln widzów oglądało odbywający się w ramach igrzysk w Vancouver sobotni konkurs w skokach narciarskich, w którym Adam Małysz zdobył srebrny medal. Najwięcej widzów – 7,51 mln wybrało transmisję na antenie TVP 1.
23.02.2010 | aktual.: 25.11.2013 10:52
Widownia relacji z konkursu w Eurosporcie wyniosła z kolei 650 tys. osób, a w TVP Sport – 190 tys. - wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Jedynka w czasie pokazywania zawodów była zdecydowanym liderem rynku. TVN wybrało w tym czasie 11,97 proc. oglądających, Polsat – 9,6 proc., a TVP 2 – 8,95 proc.
Mniejszą popularnością cieszyła się nadawana w piątek transmisja z kwalifikacji do konkursu, która zgromadziła w sumie prawie 5 mln oglądających, w tym relację w TVP 1 wybrało 4,39 mln widzów. Wpływy reklamowe Jedynki z sobotniej transmisji wyniosły 2,4 mln zł, a z piątkowej – 800 tys. zł (dane cennikowe bez rabatów).
[
]( http://www.wirtualnemedia.pl )