"Szpilki na Giewoncie" tracą widownię
Trzeci sezon serialu Polsatu *“Szpilki na Giewoncie”ogląda o 700 tys. widzów mniej niż pierwszy sezon produkcji, emitowany rok wcześniej w tym samym paśmie. Serial pozostał jednak liderem rynku telewizyjnego.*
Trzy pierwsze odcinki trzeciego sezonu “Szpilek” zgromadziły w Polsacie średnio 1,95 mln osób. W analogicznym okresie ub.r. trzy pierwsze epizody premierowej edycji serialu osiągnęły widownię na poziomie 2,68 mln osób.
"Szpilki na Giewoncie” oglądają głównie kobiety, osoby po 35. roku życia. Produkcja cieszy się największą popularnością na wsi, w małych i średnich miastach oraz wśród osób z wykształceniem średnim.
Zobacz także:
[
STOCZYŁY SIĘ NA DNO! CO SIĘ STAŁO Z TYMI SŁODKIMI BLIŹNIACZKAMI?! ]( http://teleshow.wp.pl/blizniaczki-olsen-skonczyly-25-lat-6026604625773185g )
[
CAŁA PRAWDA O ŻYCIU I ŚMIERCI BENNY’EGO HILLA ]( http://teleshow.wp.pl/nie-zapomniane-seriale-the-benny-hill-show-6026604689347201g )
[
PORAŻKI IDOLI SPRZED LAT. CO Z NICH WYROSŁO? NIE UWIERZYCIE! ]( http://teleshow.wp.pl/ktos-dzis-jeszcze-pamieta-tych-aktorow-6034034267705985g )
[
NIEDALEKO PADA JABŁKO OD JABŁONI ]( http://film.wp.pl/najseksowniejsze-matki-i-corki-duzego-ekranu-6025273914229377g )