Wiosenne ramówki: Polacy chcą Majewskiego

Dom mediowy Macroscope OMD sprawdził preferencje Polaków dotyczące wiosennych propozycji polskich stacji - informuje serwis mediarun.pl.

Według wyników badania MacroFAQ, najwięcej zwolenników ma "Szymon Majewski Show", bez którego nie wyobraża sobie nowej ramówki aż 60 proc. badanych. Na tę pozycję szczególną uwagę zwracali mężczyźni (72 proc.), osoby z dochodami powyżej 5 tys. zł (71 proc.) oraz wykształceniem wyższym (64 proc.). Na program showmana wskazało także 78 proc. emerytów.

Wiosenne ramówki: Polacy chcą Majewskiego
Źródło zdjęć: © AKPA

10.02.2009 10:07

Na drugim miejscu znalazł się "Mam talent", który wybrało 55 proc. ankietowanych. Pierwszą piątkę uzupełniły "CSI: Kryminalne zagadki: Miami" (53 proc.), "Kuba Wojewódzki" (49 proc.) oraz serial "Niania" (45 proc.).

Z nowych produkcji najpopularniejsze wśród badanych okazały się "Ojciec Mateusz" (43 proc.), "39 i pół" (40 proc.) i "Londyńczycy" (32 proc.). Podobnym zainteresowaniem cieszyły się sprawdzone zachodnie seriale "Skazany na śmierć" (40 proc.), "Gotowe na wszystko" (32 proc.) oraz "Seks w wielkim mieście" (28 proc.).

Z programów rozrywkowych ankietowani znacznie częściej wybierali "You can dance" (36 proc.) niż starszy format TVN "Taniec z gwiazdami" (23 proc.).

Zdecydowanie mniej badanych wskazywało na nowe zagraniczne produkcje. Mniej niż co piąta osoba chciałaby w wiosennej ramówce zobaczyć "Rzym", "Dextera" i "Californication". Podobne wyniki osiągnęły show "Gwiazdy tańczą na lodzie" (12 proc.) oraz Polsatowy serial "Agentki" (13 proc.).

W internetowym badaniu MacroFAQ wzięło udział 644 respondentów w wieku powyżej 20. roku życia. Raport został wykonany w metodologii CAWI z pomocą działu badawczego OMG Metrics. Ankietowanych zapytano głównie o seriale polskie i zagraniczne oraz programy rozrywkowe.

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)