Rozrywka"Rozmowy w toku": program stracił widzów

"Rozmowy w toku": program stracił widzów

"Rozmowy w toku": program stracił widzów
Źródło zdjęć: © AKPA

25.05.2016 15:29, aktual.: 01.06.2017 15:37

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Najnowsze odcinki "Rozmów w toku" były emitowane w TVN od poniedziałku do piątku o godzinie 15.00, w okresie od 8 lutego do 13 maja.

Program oglądało średnio 626 tys. osób, co przełożyło się na 8,92 proc. udziału w rynku telewizyjnym grupie 4+ i 11,43 proc. w grupie 16-49. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement. Najwięcej widzów, bo 862 tys., przyciągnął odcinek nadawany 10 marca.

Dla porównania, w całym sezonie jesiennym (w okresie od 1 września do 4 grudnia ub.r.) "Rozmowy w toku" oglądało średnio 671 tys. osób przy udziale wynoszącym 9,58 proc. w grupie 4+ i 12,43 proc. w 16-49. Oznacza to, że program stracił 45 tys. widzów.

Z informacji serwisu wirtualnemedia.pl wynika, że "Rozmowy w toku" zapewniły stacji trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Pierwsza była TVP1 z udziałem na poziomie 13,16 proc., emitująca w tym czasie "Wiadomości", prognozę pogody oraz magazyn "Okrasa łamie przepisy". Drugie miejsce zajął Polsat (13,14 proc.; "Dlaczego ja?" i "Wydarzenia"), a najsłabiej z tzw. wielkiej czwórki wypadła TVP2 (4,94 proc.; "Rodzinka.pl" i "Panorama - kraj"). W grupie komercyjnej natomiast liderem był Polsat, a za nim uplasowały się TVN, TVP2 i TVP1.

Zobacz także: Ewa Drzyzga: "Sama byłam zaskoczona, że zgodziłam się wystąpić w reklamie"

Źródło artykułu:WP Kobieta