TVN ma nowy hit? Są wyniki oglądalności "The Traitors. Zdrajcy"
Po trzech tygodniach emisji zagadkowej gry poznaliśmy oglądalność nowego show TVN. "The Traitors. Zdrajcy" odnotował wynik znacznie lepszy od swojego poprzednika w ramówce TVN.
Program z podziałem uczestników na Lojalnych i Zdrajców zadebiutował na antenie TVN 28 lutego. "The Traitors. Zdrajcy" jako jedna z najgorętszych wiosennych nowości w tegorocznej ramówce TVN zaciekawił widzów. Niderlandzki format zainspirowany grą Mafia okazał się międzynarodowym hitem. Wygląda na to, że polska edycja również okaże się sukcesem.
Jak podaje serwis Wirtualne Media, po trzech tygodniach emisji średnia oglądalność show prowadzonego przez Malwinę Wędzikowską - według danych Nielsen Audience Measurement - wynosi 746 tys. osób.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
"The Traitors. Zdrajcy" przebili konkurencję
Przełożyło się to na 7,91 proc. udziału stacji w rynku, wśród wszystkich widzów i aż 12,10 proc. w grupie komercyjnej 16-49. Tym samym show zapewniło TVN-owi pozycję lidera w porze emisji.
Co ciekawe, program który wcześniej zajmował wieczorną pozycję w środowej ramówce TVN, czyli "Razem odNowa" z gospodyniami Ewą Chodakowską i Joanną Krupą gromadził przed ekranami znacznie mniej widzów. Średnia widownia wynosiła 511 tys. osób, czyli o 235 tys. mniej niż "The Traitors. Zdrajcy".
Gra w "The Traitors. Zdrajcy" toczy się dalej, a uczestnicy, podobnie jak i widzowie, dopiero rozpracowują jej reguły. Ekscytację wśród widzów wywołała pierwsza narada Zdrajców, a potem szybkie zdemaskowanie Moniki przez Lojalnych. Zapowiedź czwartego odcinka, w którym niektórzy uczestnicy zostaną zakopani w trumnach, z pewnością wzbudzi jeszcze większe emocje.
W 50. odcinku podcastu "Clickbait" zachwycamy się serialem (!) "Pan i Pani Smith", przeżywamy transformacje aktorskie w "Braciach ze stali" i bierzemy na warsztat… "Netfliksową zdradę". Żeby dowiedzieć się, czym jest, znajdź nas na Spotify, Apple Podcasts, YouTube, w Audiotece czy Open FM. Możesz też posłuchać poniżej: