Widzowie "Dowborowej od nowa" dopisali. Nowy program Katarzyny Dowbor ciągnie stację do góry
Katarzyna Dowbor zadebiutowała w Canal+ Domo z nowym autorskim programem "Dowborowa od nowa". Wyniki dowodzą, że ciągle ma wiernych wielbicieli, którzy pójdą za nią na koniec świata. Niezadowolenie budzi tylko jeden szczegół.
W maju tego roku Katarzyna Dowbor została zwolniona z Polsatu po 19 sezonach "Nasz nowy dom" i zastąpiona Elżbietą Romanowską. Pogróżki widzów, deklarujących bojkot programu z nową prowadzącą, wcale nie okazały się tak gołosłowne, jak można by przypuszczać. Według Wirtualnych Mediów, średnia oglądalność jesiennej edycji "NND" wyniosła 880 tys. osób i była mniejsza w porównaniu do tej sprzed roku o 240 tys.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Katarzyna Dowbor niedługo pozostawała na bezrobociu. Jej potencjał postanowił wykorzystać Canal+ Domo. Powstał program "Dowborowa od nowa", w którym gospodyni remontuje własny dom, aranżując przy tym wnętrza i ogród. Pierwsza emisja miała miejsce w sobotę 9 grudnia o 18.30.
Jak informuje "Press", gwiazda przyciągnęła przed telewizory średnio 46 tys. widzów, co przełożyło się na 0,41 proc. udziału w rynku w grupie wiekowej 4+, 0,19 proc. wśród osób 14-49 i 0,43 proc. w kategorii 16-59. To znacznie powyżej średnich wyników stacji za listopad, które wyniosły odpowiednio: 0,13 proc. (4+), 0,10 proc. (16-49) oraz 0,14 proc. (16-59).
Widzowie są zachwyceni powrotem Katarzyny Dowbor, narzekają jedynie na to, że kolejny odcinek pojawi się na antenie dopiero w marcu.
W najnowszym odcinku podcastu "Clickbait" rozmawiamy o najlepszych (i najgorszych) reklamach świątecznych, wielkich potworach w "Monarchu" na AppleTV+ i szokującym znęcaniu się na ludźmi w "Special Ops: Lioness" na SkyShowtime. Możesz nas słuchać na Spotify, w Google Podcasts, Open FM oraz aplikacji Podcasty na iPhonach i iPadach.