TVN prześcignął TVP. W niedzielę nie mieli sobie równych
Oglądalność stacji relacjonujących Marsz Miliona Serc była znacznie wyższa od kanałów TVP, które skupiły się na konwencji PiS w katowickim Spodku. Mowa o prawie milionowej przewadze.
Ubiegła niedziela 1 października należała do - jak dotąd - najgorętszego momentu kampanii wyborczej. Na ulicach Warszawy zebrali się sojusznicy opozycji pod hasłem Marszu Miliona Serc. Z kolei w katowickim Spodku odbyła się konwencja PiS.
W godzinach 12-16, kiedy odbywał się marsz, stacje TVN24 i TVN odnotowały najlepsze wyniki oglądalności. Stację informacyjną śledziło 1,3 mln widzów, a główny kanał TVN uplasował się na trzecim miejscu z publiką ponad 652 tys. osób.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Kanały TVP skupiły się na ukazywaniu spotkania wyborczego PiS. Stację TVP2, która między godz. 14 a 15 pokazywała fragmenty kampanii partii wiodącej i opozycji, śledziło ok. 682 tys. widzów. Natomiast TVP Info odnotowała wynik plasujący ją na czwartej pozycji - średnia widownia między godz. 12-16 wyniosła 583 tys.
Oznacza to, że kanały TVN łącznie wybrało ponad 2,17 mln widzów, a kanały TVP - 1,26 mln. Polsat News, który szeroko relacjonował zarówno Marsz Miliona Serc, jak i konwencję PiS w Katowicach, oglądało w minioną niedzielę średnio 212 tys. widzów.
Warto zaznaczyć, że marsz 4 czerwca, również organizowany przez opozycję, na kanałach TVN śledziło średnio 1,84 mln widzów.