"Teleranek" okazał się klapą!
To miał być hit. Po latach telewizja publiczna zdecydowała się na wznowienie "Teleranka", kierowanego przede wszystkim do najmłodszych widzów wieku od 4 do 12 lat. Znajdują się w nim informacje o wydarzeniach muzycznych, sportowych, kulturalnych, a także nowinkach technologicznych. Program zachęca również dzieci do rozwijania zainteresowań, brania udziału w konkursach z nagrodami oraz komentowania odcinków na portalu społecznościowym. Format ma czterech prowadzących: Zosię, Olę, Bernarda oraz Iwo.
05.04.2016 | aktual.: 05.04.2016 10:52
Niestety, pomimo wprowadzenia wielu unowocześnień "Teleranek" wypada blado na tle konkurencji. Jak informuje portal Wirtualnemedia.pl średnia widownia ostatnich czterech odcinków wyniosła zaledwie 333 tys. osób, co dało 4,04 proc. udziału TVP1 w rynku telewizyjnym. Magazyn nie cieszy się popularnością również w swojej grupie docelowej, czyli wśród dzieci. Ogląda go średnio jedynie 24 tys. osób.
"Teleranek" emitowany jest w niedzielę o godzinie 9.30. W tym czasie TVP1 przegrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami. Liderem jest TVN z udziałem około 15 proc., który o tej porze nadaje program "Dzień Dobry TVN". Na drugim miejscu znalazł się Polsat z wynikiem 7,2 proc. emitujący kreskówki, a trzecie miejsce przypadło TVP2 pokazującej w tym czasie filmy dokumentalne, co dało jej udział na poziomie 6,6 proc.
Spodziewaliście się takiego słabego wyniku "Teleranka"?