Trwa ładowanie...
05-04-2016 09:48

"Teleranek" okazał się klapą!

"Teleranek" okazał się klapą!Źródło: Materiały prasowe
d1trvzi
d1trvzi

To miał być hit. Po latach telewizja publiczna zdecydowała się na wznowienie "Teleranka", kierowanego przede wszystkim do najmłodszych widzów wieku od 4 do 12 lat. Znajdują się w nim informacje o wydarzeniach muzycznych, sportowych, kulturalnych, a także nowinkach technologicznych. Program zachęca również dzieci do rozwijania zainteresowań, brania udziału w konkursach z nagrodami oraz komentowania odcinków na portalu społecznościowym. Format ma czterech prowadzących: Zosię, Olę, Bernarda oraz Iwo.

Niestety, pomimo wprowadzenia wielu unowocześnień "Teleranek" wypada blado na tle konkurencji. Jak informuje portal Wirtualnemedia.pl średnia widownia ostatnich czterech odcinków wyniosła zaledwie 333 tys. osób, co dało 4,04 proc. udziału TVP1 w rynku telewizyjnym. Magazyn nie cieszy się popularnością również w swojej grupie docelowej, czyli wśród dzieci. Ogląda go średnio jedynie 24 tys. osób.

"Teleranek" emitowany jest w niedzielę o godzinie 9.30. W tym czasie TVP1 przegrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami. Liderem jest TVN z udziałem około 15 proc., który o tej porze nadaje program "Dzień Dobry TVN". Na drugim miejscu znalazł się Polsat z wynikiem 7,2 proc. emitujący kreskówki, a trzecie miejsce przypadło TVP2 pokazującej w tym czasie filmy dokumentalne, co dało jej udział na poziomie 6,6 proc.

Spodziewaliście się takiego słabego wyniku "Teleranka"?

Zobacz także: #dziejesienazywo: Maciej Chmiel, dyrektor TVP2, o programie "Sonda 2"

(fot. AKPA)
Źródło: (fot. AKPA)
(fot. AKPA)
Źródło: (fot. AKPA)
d1trvzi
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1trvzi