"Taniec z gwiazdami". Show ogląda coraz mniej widzów. Polsat i tak zarobi miliony
Ubiegłoroczna seria tanecznego show zgromadziła przed telewizorami więcej widzów niż ostatnia edycja. "Taniec z gwiazdami" ma mniejszą oglądalność, ale i tak stacja zarobiła miliony z wpływów z reklam.
Jeszcze nie opadły emocje po poniedziałkowym finale 12. edycji "Tańca z gwiazdami". 100 tys. zł i Kryształową Kulę zgarnął Piotr Mróz. Dla fanów była to wyjątkowa seria. Do tej pory program nadawany był w piątkowym prime-time. Tej jesieni zadecydowano, że taneczne show będzie emitowane w poniedziałki o 20.00.
Jak informują Wirtualne Media, średnia oglądalność najnowszej edycji "Tańca z gwiazdami" wyniosła 1,35 mln osób. Największą popularnością cieszył się pierwszy odcinek, który przyciągnął 1,85 mln widzów. Widownia finału wyniosła 1,38 osób.
W porównaniu z sezonem jedenastym, emitowanym w analogicznym okresie ubiegłego roku, taneczne show straciło 390 tys. widzów. W piątkowe wieczory "Taniec z Gwiazdami" śledziło średnio 1,74 mln widzów.
Według Wirtualnych Mediów, na reklamach emitowanych wokół premierowych odcinków produkcja zarobiła 32,37 mln zł.