"Taniec z gwiazdami". Show ogląda coraz mniej widzów. Polsat i tak zarobi miliony

Ubiegłoroczna seria tanecznego show zgromadziła przed telewizorami więcej widzów niż ostatnia edycja. "Taniec z gwiazdami" ma mniejszą oglądalność, ale i tak stacja zarobiła miliony z wpływów z reklam.

"Taniec z gwiazdami" traci widzów
"Taniec z gwiazdami" traci widzów
Źródło zdjęć: © AKPA
Magdalena Sawicka

Jeszcze nie opadły emocje po poniedziałkowym finale 12. edycji "Tańca z gwiazdami". 100 tys. zł i Kryształową Kulę zgarnął Piotr Mróz. Dla fanów była to wyjątkowa seria. Do tej pory program nadawany był w piątkowym prime-time. Tej jesieni zadecydowano, że taneczne show będzie emitowane w poniedziałki o 20.00.

Jak informują Wirtualne Media, średnia oglądalność najnowszej edycji "Tańca z gwiazdami" wyniosła 1,35 mln osób. Największą popularnością cieszył się pierwszy odcinek, który przyciągnął 1,85 mln widzów. Widownia finału wyniosła 1,38 osób.

W porównaniu z sezonem jedenastym, emitowanym w analogicznym okresie ubiegłego roku, taneczne show straciło 390 tys. widzów. W piątkowe wieczory "Taniec z Gwiazdami" śledziło średnio 1,74 mln widzów.

Piotr Mróz i Hanna Żudziewicz
Piotr Mróz i Hanna Żudziewicz© AKPA | AKPA

Według Wirtualnych Mediów, na reklamach emitowanych wokół premierowych odcinków produkcja zarobiła 32,37 mln zł.

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (14)