Polsat zarobił na "Prison break"
Czwarty sezon serialu „Skazany na śmierć” oglądało w Polsacie średnio 2,3 mln widzów. Finałowa seria produkcji gościła na antenie jesienią 2009 i wiosną 2010 roku. Ostatni odcinek przyciągnął 1,8 mln osób - poinformowały Wirtualnemedia.pl.
31.05.2010 11:54
Serial zapewnił Polsatowi 14,07 proc. udziału w grupie 4+ oraz 18,34 proc. w grupie 16-49 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement (dawniej AGB NMR) dla Wirtualnemedia.pl. Trzeci sezon, emitowany jesienią 2008, miał 18,4 proc. udziału w grupie 4+ oraz 24,33 proc. udziału w grupie 16-49 (średnia oglądalność wyniosła 3,01 mln widzów).
Polsat w trakcie emisji „Skazanego” był stacją trzeciego wyboru. Kanałowi udało się wyprzedzić Dwójkę, która miała 2,19 mln widzów i 13,3 proc. udziału. Liderem pasma została Jedynka z 4,23 mln widzów i 25,68 proc. udziału w rynku.
Wpływy reklamowe przy czwartym sezonie wyniosły blisko 34 mln złotych (dane cennikowe, bez rabatów). Serial chętnie oglądali mężczyźni oraz widzowie między 40 a 54 rokiem życia.
„Skazanego na śmierć” zastąpi w niedzielnym paśmie serial „CSI: Kryminalne zagadki Miami”.
Zobacz także:
[
POLSKIE SEKSBOMBY BEZ MAKIJAŻU I STYLIZACJI ]( http://teleshow.wp.pl/obnazamy-polskie-serialowe-seksbomby-6034033566327937g )
[
GRZECZNE DZIEWCZYNKI NA "NAGICH" OKŁADKACH ]( http://teleshow.wp.pl/grzeczne-dziewczynki-szaleja-6034033195443329g )
[
KULISY KRĘCENIA SERIALI. ZOBACZCIE! ]( http://teleshow.wp.pl/kulisy-krecenia-seriali-zobaczcie-6034033576149633g )
[
DZIENNIKARKA UBLIŻYŁA NIEPEŁNOSPRAWNEJ ]( http://film.wp.pl/polsat-zaplaci-za-wyskoki-kazimiery-szczuki-6025283571462785g )