"Must be the music": program liderem swojego pasma!
Show „Must be the music” ogląda średnio 3,77 mln widzów. Polsat - w trakcie emisji programu - jest liderem rynku oraz o ponad 900 tys. poprawia swoje wyniki.
22.03.2011 | aktual.: 25.11.2013 12:13
Format „Must be the music” notuje stabilne wyniki. Średni udział w rynku po trzech odcinkach wynosi 24,43 proc. w grupie 4+ oraz 30,91 proc. wśród widzów między 16 a 49 rokiem życia. Przed rokiem kanał miał w tym paśmie 18,52 proc. w grupie 4+ oraz 18,62 proc. udziału w grupie 16-49.
Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl Polsat jest w trakcie „Must be the music” (sobota 20.00 – 21.25) liderem rynku w obu omawianych grupach wiekowych. Druga pozycja przypada TVP2, emitującej „Bitwę na głosy”, zaś trzecia Jedynce („Chichot losu”; 17,74 proc. udziału).
Program oglądają przede wszystkim mieszkańcy wsi, małych miast, osoby z wykształceniem podstawowym i średnim.
Program "Must be the music" powstaje na licencji amerykańskiej firmy Shine International, należącej do Ruperta Murdocha. Polskim producentem jest firma Intergalatic, zaś oficjalnym partnerem portal Facebook.com (profil formatu lubi ponad 160 tys. osób).
[
]( http://www.wirtualnemedia.pl )
* W tym temacie: "Must be the music": Kora klnie i "jedzie" po uczestniku programu!*
Zobacz także:
[
Wyzwolona telewizja! Ich piersi zawsze grają główną rolę ]( http://teleshow.pl/gid,13183943,img,13183977,kat,1024839,title,Ich-piersi-graja-glowna-role-w-programach-rozrywkowych,galeria.html )
[
Natasza szokuje strojem na wizji ]( http://teleshow.pl/gid,13196927,img,13196965,kat,1024837,title,Natasza-Urbanska-szokuje-strojem,galeria.html )
[
Cała prawda o Maćku z „Klanu” ]( http://teleshow.wp.pl/ile-lat-ma-macius-z-klanu-6026602789311617g )
[
Bohaterowie „I kto to mówi” 20 lat później ]( http://film.wp.pl/zobacz-jak-sie-zmienili-bohaterowie-komedii-i-kto-to-mowi-6025275548005505g )