"Moda na sukces" traci widzów. Dlaczego?

Nadawana w Jedynce amerykańska opera mydlana „Moda na sukces” miała w bieżącym roku nieco niższą widownię niż w zeszłym, pozostaje jednak liderem pasma, w którym jest pokazywana. Większość widzów serialu stanowią emeryci - podają Wirualnemedia.pl.

"Moda na sukces" traci widzów. Dlaczego?
Źródło zdjęć: © CBS

30.12.2009 12:59

Średnia oglądalność „Mody na sukces” w okresie od 1 stycznia do 28 grudnia br. wyniosła 2,47 mln widzów.

Rok temu widownia serialu była nieco wyższa – ukształtowała się na poziomie 2,71 mln osób.

Mimo spadku widowni opery mydlanej, w czasie jej emisji TVP 1 jest liderem rynku, wyprzedzając TVN mający 16,65 proc. udziału, Polsat (14,14 proc.) oraz TVP 2 (9,15 proc.).

Najchętniej oglądany odcinek serialu w 2009 roku miał 3,74 mln widzów. Wyemitowano go 12 stycznia br.

Jak myślicie, dlaczego oglądalność "Mody na sukces" maleje?

Zobacz także:

[

SZOKUJĄCE ZAROBKI DZIECIĘCYCH GWIAZD ]( /gid,5162,img,204006,fototemat.html )
[

GRZECZNE DZIEWCZYNKI NA "NAGICH" OKŁADKACH ]( /gid,5715,img,216369,fototemat.html )
[

ONE ROMANSOWAŁY Z REŻYSEREM "M JAK MIŁOŚĆ' ]( /gid,5657,img,215002,fototemat.html )
[

ALKOHOLOWE WYBRYKI GWIAZD ]( http://film.wp.pl/szokujace-wybryki-pijanych-gwiazd-6025285188666497g )

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)