Marcin Prokop broni dziennikarzy występujących w reklamach
Odważny głos w sprawie
W ostatnim czasie dziennikarzy Telewizji Polskiej można oglądać nie tylko w prowadzonych przez nich programach, ale i w reklamach. Marcin Prokop twierdzi, że dziennikarze wcale nie tracą wiarygodności, użyczając swojego wizerunku do celów komercyjnych.
W ostatnim czasie dziennikarzy Telewizji Polskiej można oglądać nie tylko w prowadzonych przez nich programach, ale i w reklamach. Spawa *Marzeny Rogalskiej, która na czas promowania sieci Biedronka została usunięta z "Pytania na śniadanie", biegi Kurzajewskiego w spocie PKO czy też - budząca szczególne wątpliwości - kryptoreklama na blogu Tomasza Lisa, to tylko niektóre przykłady tej pozadziennikarskiej działalności, która na ogół budzi sprzeciw opinii publicznej i dziennikarskiego środowiska. Wśród dominujacych głosów krytyki znalazł się jednak też taki, który broni występujące w reklamach osobowości szklanego ekranu. Marcin Prokop twierdzi, że
dziennikarze wcale nie tracą wiarygodności, użyczając swojego wizerunku do celów komercyjnych. Jak to możliwe?*
KŻ/AOS
Alfabet polskiego szołbiznesu * Jesteśmy też na Facebooku! Dołącz do nas!* Teleshow.pl na Facebooku
Zobacz także:
[
Szostak niejadkiem? Tego nikt się nie spodziewał! ]( http://teleshow.pl/gid,15443786,img,15443818,kat,1024837,title,Karolina-Szostak-apetyczna-gwiazda-kiedys-byla-niejadkiem,galeria.html )
[
Jej twarz ewoluowała! Tori Spelling jak kameleon! ]( http://teleshow.pl/gid,14494181,img,14494231,kat,1024839,title,Tori-Spelling-Jej-twarz-ewoluuje,galeria.html )