"Londyńczycy" wzbogacili TVP
Drugi sezon „Londyńczyków” nadawany w TVP 1 jesienią br. oglądało mniej widzów niż pokazywaną rok temu pierwszą serię produkcji, ale przychody reklamowe serialu wzrosły – wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.
Jedynka drugą serię „Londyńczyków” emitowała od września do grudnia br. w czwartki o 20.25. Szesnaście pokazanych odcinków obejrzało średnio 3,16 mln osób, co dało stacji 20,23 proc. udziału w grupie 4+ i 19,52 proc. w komercyjnej 16-49.
Wpływy reklamowe z drugiej serii „Londyńczyków” wyniosły 15,3 mln zł, podczas gdy pierwsza przyniosła TVP 1 przychody na poziomie 9,6 mln zł. Trzeba jednak dodać, że drugi sezon miał o trzy odcinki mniej.
Zobacz także:
[
SZOKUJĄCE ZAROBKI DZIECIĘCYCH GWIAZD ]( /gid,5162,img,204006,fototemat.html )
[
GRZECZNE DZIEWCZYNKI NA "NAGICH" OKŁADKACH ]( /gid,5715,img,216369,fototemat.html )
[
ONE ROMANSOWAŁY Z REŻYSEREM "M JAK MIŁOŚĆ' ]( /gid,5657,img,215002,fototemat.html )
[
ALKOHOLOWE WYBRYKI GWIAZD ]( http://film.wp.pl/szokujace-wybryki-pijanych-gwiazd-6025285188666497g )