Kuba Wojewódzki traci oglądalność. 470 tys. mniej widzów niż w zeszłym roku
Program „Kuba Wojewódzki” traci popularność. Obecnie ogląda go 911 tys. widzów, jest to spadek o 470 tys. osób w porównaniu do zeszłego roku.
„Kuba Wojewódzki” traci oglądalność?
Premierowy 26. sezon programu ”Kuba Wojewódzki” można oglądać od 26 lutego o godz. 22:30 na antenie TVN. Według danych opracowanych przez Wirtualnemedia.plWirtualnemedia.pl, trzy pierwsze odcinki z nowej serii obejrzało 911 tys. osób. Zapewniło to stacji 11,08% udziału w polskim rynku telewizyjnym wśród widzów.
Najbardziej oglądany odcinek programu przyciągnął przed ekrany telewizorów 998 tys. widzów. Jego emisja odbyła się 5 marca 2019 r., a zaproszonymi gośćmi byli Monika Brodka i Przemysław Kossakowski.
Popularność talk-show w stosunku do zeszłorocznego sezonu jednak spadła. Liczba widzów spadła o 470 tys. Trzy pierwsze odcinki programu z 2018 r. oglądało średnio 1,38 mln osób, a udział stacji wynosił 15,22%.
”Kuba Wojewódzki” nadal liderem rynku telewizyjnego
Stacja TVN nadal jest jednak liderem rynku telewizyjnego, podczas nadawania talk-show ”Kuba Wojewódzki”. W tym samym czasie na drugim miejscu znajduje się TVP 2 z programem „Magazyn Ekspresu Reporterów” oraz filmami dokumentalnymi (8,76% udziału). Trzecie miejsce zajmuje Polsat z filmami fabularnymi (7,92%), a czwarte – TVP 1 z serialem „Nieznane serce” (3,48%).