''Julia'' słabiej od ''Prosto w serce''
Pierwszy sezon nowej telenoweli TVN *"Julia" oglądało średnio tylko 2,08 mln widzów, czyli mniej niż śledziło nadawaną rok temu w tym samym paśmie pierwszą serię "Prosto w serce". Serial dał stacji dopiero trzecie miejsce w rynku, za TVP 1 i Polsatem.*
11.06.2012 13:02
Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że średni udział "Julii", wyniósł 17,68 proc. w grupie 4+ i 17,47 proc. w grupie 16-49 proc. Serial nadawany był w okresie od 2 stycznia do 6 czerwca br. w dni powszednie o 17.55.
W analogicznym okresie ub.r w tym paśmie TVN emitowała pierwszą serię telenoweli "Prosto w serce", która gromadziła o 310 tys. widzów więcej. Oglądało ją bowiem 2,39 mln osób przy udziałach wynoszących odpowiednio 20,75 proc. oraz 22,14 proc.
Stacja TVN w paśmie emisji telenoweli zajmowała trzecie miejsce w rynku za TVP1, nadającą w tym czasie “Klan”, co dało jej 24,04 proc. udziału i Polsatem, emitującym koncówkę „Dlaczego ja?” i „Pierwszą miłość” (20,32 proc.). Gorzej od TVP wypadała natomiast pokazująca „Panoramę” Dwójka (11,59 proc.). W grupie komercyjnej TVN zajmowała jednak drugą pozycję, podczas gdy zdecydowanym liderem wtedy był Polsat.
Najchętniej oglądany odcinek „Julii” zgromadził 2,62 mln widzów i jako jedyny przekroczył granicę 2,5 mln oglądających.