"Idź na całość": Ten teleturniej oglądało ponad 9 milionów widzów!
Fenomen hitu sprzed lat
Trzy bramki, Zygmunt Chajzer i czerwony kot o wdzięcznym imieniu Zonk - wszystko razem złożyło się na niewiarygodny sukces popularnego w latach 90. teleturnieju "Idź na całość". W zaledwie miesiąc od swojej premiery, dokładnie 5 października 1997 roku, tego wielkiego pluszowego kota Zonka, trzy bramki oraz zmagania uczestników w walce o liczne nagrody rzeczowe (a były nimi zarówno suszarki do włosów, jak i drzwi antywłamaniowe, czy samochody) oglądało - uwaga! - 9 mln 267 tys. widzów! Była to rekordowa oglądalność - po raz pierwszy w historii polskiej telewizji rozrywkowy program przełamał hegemonię wielomilionowej widowni najpopularniejszego wówczas serwisu informacyjnego - "Wiadomości" w TVP1.
Trzy bramki, Zygmunt Chajzer i czerwony kot o wdzięcznym imieniu Zonk - wszystko razem złożyło się na niewiarygodny sukces popularnego w latach 90. teleturnieju "Idź na całość". W zaledwie miesiąc od swojej premiery, dokładnie 5 października 1997 roku, wielkiego pluszowego kota, trzy bramki oraz zmagania uczestników w walce o liczne nagrody rzeczowe (a były nimi zarówno suszarki do włosów, jak i drzwi antywłamaniowe, czy samochody) oglądało - uwaga! - 9 mln 267 tys. widzów! Była to rekordowa oglądalność - po raz pierwszy w historii polskiej telewizji rozrywkowy program przełamał hegemonię wielomilionowej widowni najpopularniejszego wówczas serwisu informacyjnego - Wiadomości w TVP1. W czym tkwił sukces programu?
KŻ/MM
Książka z przepisami pierwszego polskiego Masterchefa już w sprzedaży! * Jesteśmy też na Facebooku! Dołącz do nas!* Teleshow.pl na Facebooku