HBO Max stracił 1,2 mln polskich użytkowników. Netflix liderem
Netflix jest najchętniej wybieraną przez Polaków platformą VOD. W maju oglądało ją 13,44 mln użytkowników. HBO odwiedziło 4,69 mln internautów, to o 21 proc. mniej niż w kwietniu.
15.06.2022 | aktual.: 15.06.2022 10:36
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Jak podaje portal wirtualnemedia.pl, według danych badania Mediapanel, najchętniej oglądanym serwisem VOD w Polsce jest Netflix. W maju br. odwiedziło go 13,44 mln użytkowników (44,9 proc. internautów w Polsce). Średnio każdy z nich spędził tam 5 godzin i 14 minut. HBO Max z kolei odwiedziło 4,69 mln użytkowników. Spędzili tam średnio 1 godzinę i 36 minut. Na trzecim miejscu uplasował się Player z wynikiem 4,02 mln użytkowników, którzy spędzali tam średnio 2 godziny i 52 minuty.
HBO Max zanotował spory spadek odwiedzalności. W porównaniu z kwietniem, platformie ubyło 1,26 mln odwiedzających (21,1 proc.). Z kolei Netflix stracił 373,6 tys. internautów. Player zanotował wzrost liczby użytkowników o 4,9 tys.
HBO Max zadebiutowało na polskim rynku 8 marca tego roku, zastępując HBO GO. W USA platforma wystartowała już w maju 2020 r., a w Szwecji, Danii, Norwegii, Finlandii, Hiszpanii oraz Andorze w październiku 2021 r. Kilka miesięcy zwłoki sprawiło, że ominęła nas największa atrakcja nowej platformy. W ubiegłym roku przywilejem użytkowników HBO Max była możliwość obejrzenia filmu wytwórni Warner Bros. już w chwili jego kinowej premiery.