Trwa ładowanie...

HBO Max stracił 1,2 mln polskich użytkowników. Netflix liderem

Netflix jest najchętniej wybieraną przez Polaków platformą VOD. W maju oglądało ją 13,44 mln użytkowników. HBO odwiedziło 4,69 mln internautów, to o 21 proc. mniej niż w kwietniu.

Kadr z serialu "Euforia", HBOKadr z serialu "Euforia", HBOŹródło: kadr z serialu
d3dcsr5
d3dcsr5

Jak podaje portal wirtualnemedia.pl, według danych badania Mediapanel, najchętniej oglądanym serwisem VOD w Polsce jest Netflix. W maju br. odwiedziło go 13,44 mln użytkowników (44,9 proc. internautów w Polsce). Średnio każdy z nich spędził tam 5 godzin i 14 minut. HBO Max z kolei odwiedziło 4,69 mln użytkowników. Spędzili tam średnio 1 godzinę i 36 minut. Na trzecim miejscu uplasował się Player z wynikiem 4,02 mln użytkowników, którzy spędzali tam średnio 2 godziny i 52 minuty.

HBO Max zanotował spory spadek odwiedzalności. W porównaniu z kwietniem, platformie ubyło 1,26 mln odwiedzających (21,1 proc.). Z kolei Netflix stracił 373,6 tys. internautów. Player zanotował wzrost liczby użytkowników o 4,9 tys.

HBO Max zadebiutowało na polskim rynku 8 marca tego roku, zastępując HBO GO. W USA platforma wystartowała już w maju 2020 r., a w Szwecji, Danii, Norwegii, Finlandii, Hiszpanii oraz Andorze w październiku 2021 r. Kilka miesięcy zwłoki sprawiło, że ominęła nas największa atrakcja nowej platformy. W ubiegłym roku przywilejem użytkowników HBO Max była możliwość obejrzenia filmu wytwórni Warner Bros. już w chwili jego kinowej premiery.

Reżyser "I tak po prostu..." dla WP. Jak pandemia zmieniła rzeczywistość kulowych bohaterek?

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
d3dcsr5
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3dcsr5