Trwa ładowanie...

Cichopek nie przyciąga widowni

Cichopek nie przyciąga widowniŹródło: AKPA
d3ralxn
d3ralxn

Nowy program „Tylko nas dwoje. Just the two of us”, emitowany w sobotnie wieczory w Polsacie, ogląda średnio 3,24 mln widzów. Widownia produkcji spada z odcinka na odcinek.

Najwięcej widzów zgromadził premierowy odcinek programu, który śledziło 3,63 mln osób. Kolejne miały odpowiednio 3,15 mln i 2,98 mln widzów – wynika z danych AGB Nielsen Media Research dla przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

Polsat w trakcie emisji show wygrywa z konkurencją. Druga jest Jedynka, emitująca filmy fabularne (3,02 mln widzów i 20,21 proc. udziału), zaś trzecia z 2,92 mln widzów i 19,55 proc. udziału Dwójka. Najgorzej w tym paśmie radzi sobie TVN, nadający „Usta, usta” oraz filmy fabularne (1,91 mln widzów i 12,79 proc. udziału).

„Tylko nas dwoje” oglądają przede wszystkim kobiety, osoby powyżej 40 roku życia oraz mieszkańcy wsi oraz małych miast.

W „Tylko nas dwoje” profesjonaliści występują w roli nauczycieli i mają za zadanie jak najlepiej przygotować swoich partnerów-amatorów do wspólnego występu. Efekty ich pracy weryfikują członkowie jury oraz widzowie w głosowaniu. Widowisko prowadzą Katarzyna Cichopek i Mariusz Kałamaga z kabaretu Łowcy.B, a w trzyosobowym jury zasiadają Irena Santor, Doda i Tomasz Karolak.

d3ralxn
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3ralxn