"The voice of Poland": Znamy już trenerów 2. edycji!
Justyna Steczkowska, Patrycja Markowska, Marek Piekarczyk z TSA oraz Baron i Tomson z zespołu Afromental będą trenerami w drugiej edycji programu "The Voice of Poland", który wiosną pokaże TVP2.
Nowe gwiazdy muzycznego show
[
]( http://www.wirtualnemedia.pl ) * Jesteśmy też na Facebooku! Dołącz do nas!* Teleshow.pl na Facebooku
Najpierw przesłuchania, potem bitwa!
Trenerzy będą wybierać uczestników podczas tzw. "Przesłuchań w ciemno", gdzie kompletować będą własne drużyny. Potem będą je prowadzić podczas etapu tzw. "Bitwy" i odcinków na żywo, gdy poszczególni wykonawcy będą odpadać z rywalizacji.
[
]( http://www.wirtualnemedia.pl ) * Jesteśmy też na Facebooku! Dołącz do nas!* Teleshow.pl na Facebooku
Zmiany w formule programu
W drugiej edycji zmodyfikowana zostanie formuła show, co ma wzmocnić jego dramaturgię i przyczynić się do większej oglądalności. Pojawi się możliwość przejęcia przez pozostałych trenerów uczestnika konkurencyjnej drużyny, który odpada z rywalizacji na etapie "Bitwy".
[
]( http://www.wirtualnemedia.pl ) * Jesteśmy też na Facebooku! Dołącz do nas!* Teleshow.pl na Facebooku
Więcej emocji i realizmu
Większy nacisk położony ma być też na elementy reality show, które mają pozwolić widzom bliżej poznać swoich faworytów. Z kolei w trakcie odcinków na żywo, w internecie odbywać się będzie równoległa transmisja z oddzielnego studia, w którym reporter na bieżąco będzie reagował na występy uczestników i komentarze trenerów.
[
]( http://www.wirtualnemedia.pl ) * Jesteśmy też na Facebooku! Dołącz do nas!* Teleshow.pl na Facebooku
Premiera w marcu
The Voice of Poland nadawany będzie w TVP2 przez 12 tygodni w soboty o 20.05 począwszy od 2 marca br. Program oparty jest na licencji Talpa Content, a za jego produkcję wykonawczą odpowiadać będzie firma Rochstar.
[
]( http://www.wirtualnemedia.pl ) * Jesteśmy też na Facebooku! Dołącz do nas!* Teleshow.pl na Facebooku
Nowi trenerzy przyciągną większą widownię?
Pierwsza edycja formatu emitowana była w Dwójce jesienią 2011 roku w soboty o 20.00. Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement, program gromadził średnio 2,27 mln widzów, a jego udział wyniósł 15,69 proc. w grupie 4+ i 14,85 proc. w grupie 16-49.
[
]( http://www.wirtualnemedia.pl ) * Jesteśmy też na Facebooku! Dołącz do nas!* Teleshow.pl na Facebooku