Trwa ładowanie...

"The Voice of Poland przyniósł nam więcej szkody niż pożytku" - TVP2 rezygnuje z show

Share
"The Voice of Poland przyniósł nam więcej szkody niż pożytku" - TVP2 rezygnuje z show
Źródło: AKPA
d1oz84o

Pokazywany w 2011 r. w TVP2 talent-show ”The Voice of Poland” nie powróci na antenę stacji jesienią br. - Nie przewidujemy drugiej edycji programu - mówi Wirtualnemedia.pl Joanna Stempień-Rogalińska, rzecznik prasowa TVP.

Oficjalnie TVP nie chce wypowiadać o przyczynach rezygnacji z muzycznego talent-show. Nieoficjalnie wiadomo, że stacja nie była zadowolona zarówno z wyników oglądalności programu jak i z jego przychodów reklamowych. Emitowany od września do grudnia ub.r, w soboty o 20.00 ”The Voice of Poland” gromadził średnio 2,27 mln widzów, a jego udział wyniósł 15,69 proc. w grupie 4+ i 14,85 proc. w grupie komercyjnej 16-49. Show dał stacji dopiero trzecie miejsce w rynku telewizyjnym.

d1oz84o

W grudniu ub.r. podczas spotkania z dziennikarzami prezes TVP Juliusz Braun przyznał, że wpływy reklamowe przy premierowej emisji ”The Voice of Poland” nie pokryły kosztów produkcji show. - Wynik tego programu nie był satysfakcjonujący, ale myślę, że po powtórkach nie będziemy musieli do niego dopłacać - powiedział wówczas Braun. Odcinki na żywo ”The Voice of Poland” nie były przerywane reklamami. Cennikowo format przyniósł z reklam 27 mln zł, ale to dane bez rabatów. Nieznane są też wpływy z głosowania audioetele.

Programowi towarzyszyły też kontrowersje związane z obecnością w jury Nergala. W 2007 roku podczas koncertu podarł on Biblię, nazywając ją "księgą kłamstw", a Kościół Katolicki nazwał "największą zbrodniczą sektą". Prokuratura oskarżyła Darskiego o znieważenie uczuć religijnych, ale uniewinnił go Sąd Rejonowy w Gdyni. Mimo tego przeciw jego obecności w show protestowali m.in. biskupi, Katolickich Stowarzyszenie Dziennikarzy i widzowie. Prezes Braun przyznał ostatecznie, że zatrudnienie Nergala było błędem.

(fot. AKPA)
Źródło: (fot. AKPA)

- ”The Voice of Poland” przyniósł nam więcej szkody niż pożytku. Ten format się nie sprawdził - mówi Wirtualnemedia.pl pracownik TVP.

d1oz84o

W programie oprócz Nergala uzdolnionych wokalnie uczestników oceniali Kayah, Ania Dąbrowska i Andrzej Piaseczny, a prowadzącymi byli Hubert Urbański i Magda Mielcarz. Zwycięzcą ”The Voice of Poland” został 25-letni Damian Ukeje. Show na licencji Talpa Content produkowała firma Rochstar. Polska była jednym z pierwszych krajów, w którym pojawił się powstały w Holandii format.

Na razie nie wiadomo, czy zamiast ”The Voice of Poland” TVP2 zdecyduje się jesienią pokazać trzecią edycję ”Bitwy na głosy”. Mastiff Media Polska, producent tego show, złożył Dwójce taką propozycję. Druga seria ”Bitwy”, emitowana wiosną br., notowała nieco lepsze wyniki niż ”The Voice of Poland”. Jej widownia wyniosła bowiem 2,58 mln osób, a udział uplasował się odpowiednio na poziomie 17,50 proc. i 14,82 proc.

(fot. AKPA)
Źródło: (fot. AKPA)

[

]( http://www.wirtualnemedia.pl )

d1oz84o

Zobacz także:

[

Jurorka znowu pokazala za dużo! Czy to jest jeszcze sexy?! ]( http://teleshow.pl/gid,13387625,img,13387656,kat,,sid,144,title,Najwiekszy-wygrany-Bitwy-na-glosy-biust-Wegorzewskiej,galeria.html )
[

Tancerki „Tańca z gwiazdami” mówią całą prawdę o programie ]( http://teleshow.pl/gid,13400409,img,13400439,kat,,title,Tancerki-Tanca-z-gwiazdami-mowia-cala-prawde,galeria.html )
[

Takiej jej nie znacie!Czy Kożuchowska wolałaby ukryć te zdjęcia? ]( http://teleshow.wp.pl/malgorzata-kozuchowska-takiej-jej-nie-znacie-6026604057236609g )
[

Bohaterowie „I kto to mówi” 20 lat później ]( http://film.wp.pl/zobacz-jak-sie-zmienili-bohaterowie-komedii-i-kto-to-mowi-6025275548005505g ) * Jesteśmy też na Facebooku! Dołącz do nas!* Teleshow.pl na Facebooku

d1oz84o

Podziel się opinią

Share
d1oz84o
d1oz84o