"Surprise, Surprise": miał być hit, a jest porażka. Program traci widzów
Program zadebiutował na antenie Polsatu w wiosennej ramówce, ale stacja postanowiła go zdjąć po pierwszym odcinku z powodu niskiej oglądalności. Emisję całego sezonu przeniesiono na wakacje w nadziei, że w momencie, gdy wielu nadawców raczy odbiorców powtórkami, uwagę widzów przyciągnie nowe show.
17.08.2016 | aktual.: 18.08.2016 10:25
Niestety, zabieg ten nie przyniósł oczekiwanych efektów. Pierwsze cztery odcinki przyciągnęły średnio 586 tys. widzów. Program w czasie emisji, jak poinformował portal wirtualnemedia.pl, obniża oglądalność Polsatu o 99 tys. w porównaniu do poziomu, który Polsat osiągnął w wakacje rok temu (685 tys.). Największym zainteresowaniem widzów jak dotąd cieszył się pierwszy odcinek (z 21 lipca), który oglądało ok. 685 tys. osób (była to powtórka premiery z 12 marca, wtedy obejrzało ją 976 tys. widzów). Co więcej, Polsat w trakcie nadawania przegrywa ze wszystkimi głównymi konkurentami. Liderem oglądalności w tym paśmie jest TVN, a tuż za nim plasują się TVP1 i TVP2.
W "Surprise, Surprise" występują zgłoszone przez swoich bliskich osoby, które bezinteresownie pomagają innym. Twórcy programu natomiast w podzięce za ich działanie spełniają ich marzenia. Polską wersję formatu realizuje firma Rochstar, a prowadzą ją Stefano Terrazzino i Wojciech Błach. Show nadawane jest we czwartki o 22.40. Oglądacie "Surprise, Surprise"?