Serialowe gwiazdy w dobrej sprawie

"Przyłącz się. Powiedz innym. Pokonaj." Pod takim hasłem Estee Lauder zaangażowała się w kampanię zwiększania świadomości, iż wczesne wykrycie raka piersi ratuje życie.

Serialowe gwiazdy w dobrej sprawie
Źródło zdjęć: © AKPA

16.07.2010 13:04

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Kampania na rzecz walki z rakiem piersi pod flagą Estee Lauder ma już osiemnaście lat, a więc osiągnęła pełnoletność.

Zdrowe piersi to najlepszy prezent jaki może otrzymać kobieta, ale również mężczyzna, bo okazuje się, że choć w niewielkim stopniu, to rak piersi dotyka również panów.

"Pojawiają się rewolucyjne metody walki z rakiem piersi. Jedną z nich jest test dna. Po stwierdzeniu u pacjentki guza, robi się badanie krwi pod kątem mutacji genu BRCA1. Jeśli badanie wykaże mutację podaje się lek - cisplatynę, który powoduje kompletne zniknięcie guza nawet w osiemdziesięciu procentach przypaków. Koszt badania to 300-400 złotych, a robi się je raz na całe życie" - wyjaśnia profesor Jan Lubiński z Międzynarodowego Centrum Nowotworów Dziedzicznych.

W tegoroczną Kampanię na Rzecz Walki z Rakiem Piersi Estee Lauder włączyły się dwie firmy: Sephora oraz Polskie Linie Lotnicze LOT, których personel pokładowy (600 stewardes oraz 9 pilotek) na wszystkich pokładach będzie nosił różowe wstążeczki - symbol zdrowych piersi - oraz przekazywał informacje dotyczące kampanii "Przyłącz się. Powiedz innym. Pokonaj.". To jeszcze nie wszystko.

Po raz pierwszy spoty będą publikowane w salach kinowych w całej Polsce, a niespodzianką będzie październikowa iluminacja jednego z budynków lub pomników w Warszawie. W ubiegłym roku, dzięki akcji, warszawska Syrenka świeciła się na różowo, zachęcając wszystkich do systematycznych badań profilaktycznych.

Firma Estee Lauder wspiera też Fundację na Rzecz Badań nad Rakiem Piersi, która dzięki dotacjom ze sprzedaży produktów oznaczonych różową wstążką (zestaw podwójnych błyszczyków, breloczek z trzema mini błyszczykami oraz DDML Clinique z breloczkiem), finansuje badania klinczne i naukowe na całym świecie, m.in. Międzynarodowe Centrum Nowotworów Dziedzicznych w Szczecinie.

W kampanię zaangażowowało się 70 krajów, a jej ambasadorkami są pomysłodawczyni Evelin Lauder oraz aktorka Elizabeth Hurley. Wśród polskich celebrytek akcję poparły m.in. Daria Widawska, Anna Czartoryska, Lidia Popiel, Marta Kuligowska oraz Agnieszka Cegielska.

Zobacz także:

[

CO SIĘ STAŁO BRODZIK?! WYGLĄDA FATALNIE! ]( http://teleshow.wp.pl/dlaczego-brodzik-nie-przyjmuje-nowych-rol-6026598542222465g )
[

GRZECZNE DZIEWCZYNKI NA "NAGICH" OKŁADKACH ]( http://teleshow.wp.pl/grzeczne-dziewczynki-szaleja-6034033195443329g )
[

POLSKIE SEKSBOMBY BEZ MAKIJAŻU I STYLIZACJI ]( http://teleshow.wp.pl/obnazamy-polskie-serialowe-seksbomby-6034033566327937g )
[

BACHLEDA PRZYŁAPANA NA BALANDZE ]( http://film.wp.pl/ale-cyrk-z-ta-curus-6025280843056257g )

Komentarze (0)