"Projekt Lady": sukces Małgorzaty Rozenek. Jej program hitem wakacji
W nowym programie "Project Lady" widzowie poznają historie kobiet w wieku 18-27 lat, które nie dbają o maniery, imprezują do białego rana, lubują się w skąpych i wyzywających strojach, a swoim kontrowersyjnym zachowaniem wyprowadzają wszystkich z równowagi. Zadaniem Małgorzaty Rozenek jest przeobrażenie niepokornych dziewczyn w prawdziwe damy i nauczenie ich ogłady, kultury oraz dobrego stylu.
Przypomnijmy, że choć program miał trafić na ekrany już wiosną, to w marcu br. TVN zdecydował o wstrzymaniu i w rezultacie wycofaniu programu z ramówki. Jak poinformował wówczas Bogdan Czaja, powodem były... bardzo dobre wyniki oglądalności pozostałych programów znajdujących się w ofercie stacji.
- W tej chwili mamy bardzo dobre wyniki oglądalności i nie ma potrzeby jego wprowadzania na antenę. Jesteśmy zadowoleni z tego, co dotąd zobaczyliśmy i myślę, że widzom ten program też się spodoba. To, że "Projekt Lady" nie pojawia się na razie w emisji wynika z szerszej polityki stacji, zmierzającej do większej elastyczności ramówki. Po pierwsze staramy się reagować na sytuację na rynku reklamowym, po drugie dać widzom więcej w sezonach letnim i zimowym, kiedy tradycyjnie w dużych stacjach dominują powtórki - mówił zastępca dyrektora programowego TVN w rozmowie z wirtualnemedia.pl.
Choć niektórzy wątpili w powodzenie tego pomysłu, stacja wierzyła, że osiągnie sukces. Dziś wiemy, że słusznie. Jak wynika z badań przeprowadzonych przez Nielsen Audience Measurement dla serwisu wirtualnemedia.pl, trzy dotychczas wyemitowane odcinki programu obejrzało średnio 1,92 mln widzów. Analiza wyraźnie wskazuje, że co tydzień format gromadzi przed telewizorami większą widownię. Premiera przyciągnęła ok. 1,74 mln, drugi odcinek 1,89 mln, a trzeci aż 2,12 mln osób.
Pomysł z wprowadzeniem letniej ramówki na antenę TVN okazał się więc strzałem w dziesiątkę. Stacja w czasie nadawania "Projekt Lady" zajęła drugie miejsce na rynku telewizyjnym. Pierwsza pozycja należała do Polsatu, który transmitował mecze piłki nożnej Euro 2016 i filmy fabularne. Trzecia lokata przypadła w udziale Jedynce, a tuż za podium uplasowała się TVP2 z "Kocham Cię, Polsko!". Warto jednak zaznaczyć, że już 11 lipca br., gdy TVN pokazywała 3. odcinek "Projekt Lady", a na Polsacie zabrakło sportowych relacji, stacja Edwarda Miszczaka bez trudu pokonała telewizyjnego konkurenta, wskakując na miejsce lidera.
Czy to oznacza, że Małgorzata Rozenek wreszcie doczekała się upragnionego sukcesu i znów może liczyć na sympatię widzów, a co za tym idzie - powstanie kolejny sezon jej programu? O tym z pewnością dowiemy się już za kilka tygodni.