"Ojciec Mateusz”: serial traci widzów
19.09.2016 12:03, aktual.: 19.09.2016 15:08
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Jak podaje portal Wirtualne Media, powołując się na badania Nielsen Audience Measurement, 16. sezon "Ojca Mateusza” ogląda średnio 3,65 mln osób. W porównaniu do emitowanej rok temu 14. serii, widownia produkcji zmalała o 460 tys. oglądających. Pomimo tak dużego spadku oglądalności, serial nadal daje TVP1 pozycję zdecydowanego lidera rynku telewizyjnego.
Premierowe odcinki "Ojca Mateusza” emitowane są w TVP1 w czwartki o godz. 20.30. Serial wrócił na antenę 1 września br. Średnio w tym czasie, przed telewizorami zasiadło 3,65 mln widzów. Oznacza to, że miał on 24,66 procent udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów. Mimo że jest to dobry wynik, nie sposób nie zauważyć dużego spadku w porównaniu z ubiegłym rokiem. Wówczas pierwsze odcinki sezonu średnio przyciągały przed ekrany 4,11 mln osób, co przełożyło się na 26,85 procent udziału w rynku
TVP1 w czasie emisji "Ojca Mateusza”, mimo spadku oglądalności, nadal jest zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Czy TVP, która ponoć jeszcze niedawno rozważała zdjęcie serialu z anteny, powinna się martwić o losy produkcji?