Rozrywka"Kuchenne rewolucje" zyskały widzów

"Kuchenne rewolucje" zyskały widzów

"Kuchenne rewolucje" zyskały widzów
Źródło zdjęć: © AKPA

14.12.2010 08:38, aktual.: 25.11.2013 11:53

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Drugi sezon “Kuchennych rewolucji” oglądało na antenie TVN średnio 2,54 mln widzów, czyli więcej niż pierwszą serię. W czasie emisji show stacja przegrała tylko z Jedynką i zarobiła z reklam 14,7 mln zł. Kolejny sezon programu TVN pokaże wiosną 2011 r.

Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że 14 odcinków drugiej serii “Kuchennych rewolucji”, emitowanych w soboty o 18.00, dało stacji 22,10 proc. udziału w grupie 4+ i 28,18 proc. w grupie komercyjnej 16-49. Nadawana wiosną br. pierwsza edycja reality-show miała natomiast średnio 2,31 mln widzów, przy udziale wynoszącym odpowiednio 21,60 proc. i 25,84 proc.

W czasie emisji programu telewizja TVN była wiceliderem rynku, przegrała tylko z TVP 1, która w tym paśmie emitowała gł. popularny teleturniej “Jaka to melodia?”, co dało jej 26,11 proc. udziału w grupie 4+. Za TVN-em znalazły się: TVP 2 (“Panorama”, “Sport”, “Pogoda”, “Alfabet uczuć z M jak miłość”; 11,77 proc.) oraz Polsat (“Światowe Rekordy Guinnessa”, “Wydarzenia”; 11,09 proc.). Natomiast w grupie komercyjnej 16-49 to TVN zajął pierwsze miejsce.

W analogicznym okresie ub.r. w paśmie emisji “Kuchennych rewolucji” stacja nadawała powtórki “Brzyduli”. Oglądało je mniej widzów – bo średnio 2,48 mln osób, a ich udział w rynku wynosił 20,94 proc. w 4+ i 24,58 proc. w 16-49.

Z danych telemetrycznych wynika, że show Magdy Gessler najchętniej śledziły kobiety, widzowie powyżej 25. roku życia oraz mieszkańcy miast.

Przychody reklamowe z drugiej serii programu wyniosły 14,7 mln zł Na pierwszej edycji, która liczyła osiem odcinków, TVN zarobiła 10,5 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

W programie „Kuchenne rewolucje” Magda Gessler stara się wyciągnąć upadające lokale kulinarne z tarapatów. Na pomoc każdej restauracji ma cztery dni. Producentem wykonawczym show jest firma Constantin Entertainment. Kolejny sezon programu ma się pojawić na antenie TVN wiosną przyszłego roku.

[

]( http://www.wirtualnemedia.pl )

Zobacz także:

[

Roznegliżowana prezenterka na wizji. Ona nie wstydzi się swojego ciała! ]( http://teleshow.pl/gid,12681706,img,12681739,kat,1024839,title,Rozneglizowana-prezenterka-na-wizji,galeria.html )
[

Znana gwiazda nie do poznania! Monstrualnie przytyła! ]( http://teleshow.pl/gid,12622866,img,12678199,kat,1024839,title,Jessica-Simpson-nie-do-poznania,galeria.html )
[

Poparzona twarz nie zrujnowała jej marzeń o karierze w telewizji! ]( http://teleshow.pl/gid,12862364,img,12862417,kat,1024839,title,Poparzona-twarz-nie-zrujnowala-jej-marzen-o-karierze-w-telewizji,galeria.html )
[

Jak oni wyglądają?! Zemsta stylistów? ]( http://teleshow.pl/gid,12577992,img,12578125,kat,1024837,title,Jak-oni-wygladaja,galeria.html )

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (0)
Zobacz także