"Kuchenne rewolucje": program traci widzów
Popularne show Magdy Gessler, "Kuchenne rewolucje" traci widzów. Obecny sezon ogląda o 270 tys. mniej osób niż rok temu. Mimo to program wciąż zapewnia TVN-owi drugie miejsce na rynku telewizyjnym.
19.09.2016 | aktual.: 19.09.2016 18:15
Jak dotąd trzy odcinki 14. sezonu "Kuchennych rewolucji" emitowane w czwartki o 21.30 zgromadziły przed telewizorami średnio 1.79 mln osób (najwięcej pierwszy odcinek, bo 2,01 mln widzów), wynika z danych Nielsen Audience Measurement .To o 270 tys mniej w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej, kiedy w czwartki o 20.50 nadawano 12. edycję.
TVN jednak, mimo spadku oglądalności programu, jest wiceliderem w rynku telewizyjnym w czasie jego emisji. Jak informuje portal wirtualnemedia.pl, pierwsze miejsce należy do TVP1 nadającej "Sprawę dla reportera", na trzecim znalazł się Polsat emitujący "Przyjaciółki" i "Zdrady", a na czwartym TVP2 ("Kochanie ratujmy nasze dzieci i początki filmów).Aktualny program telewizyjny możecie sprawdzić tutaj.
Zobacz także: Magda Gessler o nowym programie Hanny Lis