"Kuba Wojewódzki": oglądalność programu spada
Talk-show Kuby Wojewódzkiego debiutował na antenie Polsatu w 2002 roku. Po kilku latach ten sam format przeniósł się do konkurencyjnej stacji. Program kontrowersyjnego dziennikarza emitowany jest już 13 lat, co można uznać za spory sukces jak na polskie warunki. Ostatnio jednak magazyn regularnie traci widzów.
10.12.2015 | aktual.: 10.12.2015 17:03
Odcinki 19. serii "Kuby Wojewódzkiego" na antenie TVN oglądać można było we wtorki o godz. 22.30. Według danych portalu wirtualnemedia.pl program ściągał przed telewizory średnio 1,15 mln osób, co zapewniło stacji 12,67 procent udziału wśród wszystkich widzów.
W najchętniej oglądanym odcinku talk-show wystąpił gwiazdor disco-polo - Zenon Marciniuk i raper Sokół. Wyemitowany został 29 września i zgromadził przed telewizorami 1,41 mln osób. W porównaniu z ubiegłoroczną 17. serią, program stracił 180 tys. widzów.
TVN w paśmie nadawania show Kuby Wojewódzkiego był liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajęła TVP2, emitująca wówczas "Magazyn Expressu Reporterów" oraz filmy dokumentalne. Trzeci był Polsat, a czwarta - TVP1.
Po tak długiej emisji show taki spadek nie powinien być niczym zaskakującym. Na rynku nie pojawił się do tej pory program tego formatu, który realnie mógłby zagrozić Kubie Wojewódzkiemu.
Czy malejąca oglądalność to porażka dziennikarza?