Koniec "Porannego rogala". Powodem szokująco niska oglądalność
12 grudnia zakończyła się emisja programu śniadaniowego "Poranny rogal" w Zoom TV. Stacja ma teraz zadecydować, czy magazyn powróci w przyszłości ramówki. Szanse nie są na to duże z racji bardzo niskiej oglądalności.
"Poranny rogal" w Zoom TV zadebiutował 4 lipca 2022 r. Do 15 lipca produkcję emitowano w dni powszednie o godz. 7.45 i 8.15. Od 22 lipca program oglądać można było raz dziennie - o 7.45. Ostatni odcinek cyklu pokazano w poniedziałek 12 grudnia br. Jak donosi serwis Wirtualnemedia.pl, średnia oglądalność wyniosła zaledwie 5,7 tys. osób. To dało 0,17 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 0,16 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 0,20 proc. w grupie 16-59.
Jak czytamy dalej, przez pierwsze dwa tygodnie "Porannego rogala" oglądało 3,9 tys. widzów. Od trzeciego tygodnia ten wynik wzrósł do 6,1 tys. Premiery polskiej wersji programu miały wyraźnie niższe wyniki, niż średnie długookresowe udziały stacji.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
"Poranny Rogal" informował widzów na temat najświeższych wiadomości z kraju i ze świata w przystępnej formie. Przekrój tematyczny obejmował m.in. gospodarkę, kulturę czy show-biznes. Gospodarzami programu były duety złożone ze znanych osobistości. Pojawili się chociażby Kajra i Sławomir, Krzysztof Skiba i Jacek Kawalec oraz Barbara Kurdej-Szatan z Rafałem Szatanem. Nie przełożyło się to jednak na większą popularność programu.
Warto wspomnieć, że wspomniani wyżej Kajra i Sławomir są mocno związani z telewizją. Prowadzą na antenie TVS program "Śląska karuzela". Zapała był też gospodarzem "Big Music Quiz" w TVP2 oraz "Piosenki z drugiej ręki" w Polsacie. Z kolei Kajra i Rafał Maserak zajęli drugie miejsce w 12. edycji "Tańca z gwiazdami".