Kolejna szansa dla "Jericho"?
Comcast, największa sieć kablowa w USA, jest zainteresowana wykupieniem części praw do serialu *Jericho. Jeśli rozmowy z kanałem CBS zakończyłyby się powodzeniem, to byłaby duża szansa na powstanie trzeciego sezonu.*
11.04.2008 10:35
Strategia jest bardzo prosta. Comcast chce wziąć na siebie większą część kosztów produkcji serialu, w zamian za pierwszeństwo w emisji Jericho dla swoich abonentów.
Bardzo podobną umowę zawarła ostatnio sieć kablowa DirecTV i stacja NBC. Obie strony dogadały się w sprawie produkcji trzynastu nowych odcinków serialu "Friday Night Lights".
By jednak nieco stonować wielkie nadzieje związane z rozmowami Comcast i CBS, należy dodać, że negocjacje są dopiero we wstępnej fazie i wcale nie jest przesądzone, że zakończą się sukcesem.
W marcu stacja CBS anulowała po raz drugi produkcję Jericho. Tym razem po siedmiu odcinkach 2. serii, podjęto decyzję, że kolejnego sezonu już nie będzie.
Niestety takie rozwiązanie było do przewidzenia, gdyż w porównaniu do pierwszej serii Jericho straciło ponad 3 mln widzów.
Fani serialu słabe wyniki oglądalności usprawiedliwiają umiejscowieniem go w ramówce. Ich zdaniem emisja serialu we wtorek o 22.00 odebrała Jericho wielu widzów.