Foxlife promuje serial o prostytutce
Kanał filmowy FOXlife uwodzi widzów najnowszym serialem „Sekretny dziennik call girl” z Billie Piper w roli głównej.
Sekretny dziennik call girl
Sekretny dziennik call girl
Kampania obejmuje głównie antenę własną FOXlife, najpopularniejsze magazyny telewizyjne, konkursy na antenie Radia Kolor oraz działania PR skierowane do dziennikarzy.
Sekretny dziennik call girl
Sekretny dziennik call girl pozwala zajrzeć za kulisy życia pewnej bardzo szczególnej kobiety – ekskluzywnej call girl, która naprawdę żyje i pracuje w Londynie.
Sekretny dziennik call girl
Belle ma 26 lat, jest seksowna, diabelnie inteligenta, niezależna, bystra i lepiej czuje się wśród mężczyzn niż wśród kobiet. Dlatego za swoją profesjonalną znajomość natury męskiej bierze jednorazowo 300 funtów.
Sekretny dziennik call girl
Fabuła serialu oparta jest na motywach popularnego bloga anonimowej dziewczyny do towarzystwa, znanej tylko z pseudonimu Belle de Jour. W plebiscycie Guardiana zyskał on tytuł bloga roku, co pozwoliło jego autorce wydać dwie książki, opublikowane w Wielkiej Brytanii i USA.
Sekretny dziennik call girl
Kampania w magazynach telewizyjnych obejmuje trzy popularne magazyny telewizyjne, których profil czytelników odpowiada widzom kanału FOXlife. Są to: wydawnictwa Bauera: "Tele Tydzień" i "To i Owo", oraz dodatek telewizyjny do piątkowego wydania "Gazety Wyborczej" – "Gazeta Telewizyjna".
Sekretny dziennik call girl
Kreacją reklam prasowych serialu zajął się zespół FOX International Channels. Media zostały zaplanowane przez Mediacom, dom mediowy obsługujący stację.
Sekretny dziennik call girl
Adresatami serialu zarówno serialu jak i kanału FOXlife, są młodzi ludzie, mieszkający w miastach, śledzący nowości filmowe i serialowe.
Sekretny dziennik call girl
Kampania ma za zadanie dotrzeć do niech z przekazem o najnowszej odsłonie serialu, jak i zachęcić do zapoznania się z pozostałą ofertą kanału.