PublicystykaDzień Dobry TVN: Serwis śniadaniowy TVN-u wygrywa z Pytaniem na śniadanie

Dzień Dobry TVN: Serwis śniadaniowy TVN‑u wygrywa z Pytaniem na śniadanie

* Dzień dobry TVN w pierwszych tygodniach jesiennego sezonu miało większą oglądalność niż “Pytanie na śniadanie” TVP 2. Oba programy straciły widzów, jednak to magazyn Dwójki zanotował większy spadek. Traci też “Kawa czy herbata?”.*

Dzień Dobry TVN: Serwis śniadaniowy TVN-u wygrywa z Pytaniem na śniadanie
Źródło zdjęć: © AKPA

11.10.2011 | aktual.: 25.11.2013 12:59

fot. AKPA

href="http://teleshow.pl/sid,28,title,Dzien-Dobry-TVN,show.html">“Dzień Dobry TVN”“Dzień Dobry TVN” w dni powszednie w okresie od 5 września do 7 października br. śledziło średnio 513 tys. osób, co dawało TVN 16,93 proc. udziału w grupie 4+ i 19,61 proc. w komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl. Program stracił 3 proc. widzów w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej, gdy gromadził przed ekranami telewizorów 529 tys. oglądających. Trzeba też dodać, że udział href="http://teleshow.pl/sid,28,title,Dzien-Dobry-TVN,show.html">“DD TVN”“DD TVN” jest teraz wyższy niż rok wcześniej - wynosił wtedy odpowiednio 16,02 proc. i 17,99 proc.

Z kolei nadawane w Dwójce href="http://teleshow.pl/sid,121,title,Pytanie-na-sniadanie,show.html">“Pytanie na śniadanie”“Pytanie na śniadanie” zanotowało na początku aktualnego sezonu średnią oglądalność na poziomie 415 tys. widzów. Udział TVP 2 w czasie emisji magazynu wyniósł 13,72 proc. w 4+ i 10,69 proc. w 16-49. Widownia morning show spadła o 12 proc. Rok temu wynosiła ona średnio 470 tys., a jego udział to było odpowiednio 14,27 proc. i 12,64 proc.

fot. AKPA

Od września br. TVP 2 zmieniła jednak formułę piątkowego wydania, które ma innych prowadzących i poświęcone jest głównie kulturze. Same piątkowe odcinki miały średnio 345 tys. widzów przy udziale na poziomie 11,08 proc. w 4+ i 7,58 proc. w 16-49.

Dane telemetryczne pokazują, że href="http://teleshow.pl/sid,28,title,Dzien-Dobry-TVN,show.html">“Dzień dobry TVN”“Dzień dobry TVN” ma młodszą widownię niż href="http://teleshow.pl/sid,121,title,Pytanie-na-sniadanie,show.html">“Pytanie na śniadanie”“Pytanie na śniadanie”. Morning show TVN przyciąga głównie widzów z miast i z wykształceniem średnim i wyższym, natomiast poranny program TVP 2 śledzą najchętniej osoby ze wsi i mniejszych i średnich miast oraz ludzie z wykształceniem podstawowym i średnim.

Z kolei emitowaną w TVP 1 href="http://teleshow.pl/sid,113,title,Kawa-czy-herbata,show.html">“Kawę czy herbatę?”“Kawę czy herbatę?” na początku sezonu jesiennego w dni powszednie śledziło 404 tys. widzów, co dało TVP 1 23,18 proc. w grupie 4+ i 18,32 proc. w 16-49. Rok wcześniej widownia tej telewizji śniadaniowej wyniosła 422 tys. osób.

fot. AKPA

[

]( http://www.wirtualnemedia.pl )

* W tym temacie: KINGA RUSIN NIE CHCE ŚLUBU*

Zobacz także:

[

Jurorka znowu pokazala za dużo! Czy to jest jeszcze sexy?! ]( http://teleshow.pl/gid,13387625,img,13387656,kat,,sid,144,title,Najwiekszy-wygrany-Bitwy-na-glosy-biust-Wegorzewskiej,galeria.html )
[

Tancerki „Tańca z gwiazdami” mówią całą prawdę o programie ]( http://teleshow.pl/gid,13400409,img,13400439,kat,,title,Tancerki-Tanca-z-gwiazdami-mowia-cala-prawde,galeria.html )
[

Takiej jej nie znacie!Czy Kożuchowska wolałaby ukryć te zdjęcia? ]( http://teleshow.wp.pl/malgorzata-kozuchowska-takiej-jej-nie-znacie-6026604057236609g )
[

Bohaterowie „I kto to mówi” 20 lat później ]( http://film.wp.pl/zobacz-jak-sie-zmienili-bohaterowie-komedii-i-kto-to-mowi-6025275548005505g )

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)