"Dr House" zyskał widzów
Piąty sezon amerykańskiego serialu obyczajowego "Dr House", który TVP 2 pokazuje w środy i czwartki o 20.40, ma więcej widzów niż programy nadawane w tym czasie przez konkurencyjne stacje. Produkcja notuje też lepsze wyniki niż rok temu.
28.09.2009 12:02
Osiem pierwszych odcinków piątej serii "Dr House'a" oglądało na antenie TVP 2 średnio 3,14 mln widzów przy udziale wynoszącym 21,38 proc. w grupie 4+ i 26,41 proc. w 16-49 - wynika z danych AGB Nielsen Media Research dla Wirtualnemedia.pl. Rok temu, gdy serial pokazywano tylko w czwartki i godzinę później, bo o 21.40 - notował on gorszy udziały w rynku, które wynosiły 20,18 proc. w 4+ i 22,07 proc. w 16-49. Wtedy serial śledziło 2,27 mln osób.
W paśmie emisji "Dr House'a" Dwójka wygrywa z konkurencją pod względem osiąganego udziału w rynku.
Z profilu widowni serialu wynika, że oglądają najchętniej kobiety, widzowie w wieku od 25 do 59 lat, mieszkańcy małych i największych miast oraz osoby z wykształceniem średnim i wyższym.