Czwórka niezadowolona z "24"
Emitowany po raz pierwszy w otwartej stacji trzeci sezon amerykańskiego serialu *24 godziny, który pokazuje Czwórka, cieszy się prawie taką samą popularnością jak nadawany wcześniej drugi sezon produkcji.*
10.04.2008 07:56
Średnia oglądalność pierwszych pięciu odcinków trzeciej serii 24 godzin emitowanych w środy między 21.00 a 23.00 wyniosła 141 tys. widzów - wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl. Udział stacji podczas emisji serialu ukształtował się na poziomie 1,15 proc. (w grupie 4+) i 1,18 proc. (w 16-49).
Widownia trzeciego sezonu jest prawie taka sama jak oglądalność drugiej serii emitowanej w TV 4 od 4 stycznia do 7 marca br. dwa razy w tygodniu - w środy i piątki między 21.00 a 23.00. Każdy jej odcinek oglądało średnio 150 tys. osób, a udziały stacji wyniosły odpowiednio 1,16 proc. i 1,09 proc.
Z danych telemetrycznych wynika, iż serial przyciąga przed telewizory głównie kobiety, widzów w wieku od 35 do 59 lat, mieszkańców małych i największych miast oraz ludzi z wykształceniem podstawowym i średnim.
Trzecia seria 24 godzin jest emitowana na antenie Czwórki w każdą środę od godziny 21.00. Stacja emituje po dwa nowe odcinki.