9 mln widzów finału "Rancza"!
Prawie 8,3 mln widzów śledziło zakończoną w niedzielę czwartą edycję serialu 'Ranczo', a wpływy z reklam wyniosły 19,4 mln zł. Mimo że Jedynka zdecydowania pokonała w paśmie emisji serialu konkurencję, nadal nie ma ostatecznej decyzji o kontynuacji "Rancza", chociaż TVP silnie o to zabiega.
TVP zabiega o kolejną serię
Oglądalność
Średnia oglądalność każdego z trzynastu odcinków czwartej edycji "Rancza" wyniosła aż 8,28 mln widzów, co dało nadającej serial TVP 1 48,39 proc. udziału w grupie 4+ i 40,67 proc. w komercyjnej grupie 16-49 - pokazują dane AGB Nielsen Media Research przygotowane na zlecenie Wirtualnemedia.pl.
Finał
Największą widownię przyciągnął finałowy odcinek serii - w minioną niedzielę 24 maja przed telewizorami zasiadło prawie 8,9 mln osób, a udział Jedynki wyniósł aż 56,17 proc.
Czwarta seria
Oglądalność czwartej serii była najwyższa w historii serialu - informują Wirtualnemedia.pl.
Oglądalność rosła
Pierwszy sezon "Rancza" pokazywany wiosną 2006 roku miał bowiem średnio 4,72 mln widzów, a kolejne dwa nadawane w 2007 i 2008 roku - po ok. 6,9 mln oglądających.
Lider
W czasie emisji czwartej edycji komediowej produkcji (niedziele godz. 20.20) TVP 1 była absolutnym liderem rynku telewizyjnego.
Drugie miejsce
Zajmująca drugie miejsce stacja TVN, pokazując w tym czasie głównie swoje sztandarowe show, czyli "Taniec z gwiazdami", miała prawie trzykrotnie niższy udział - wynosił on 16,68 proc.
Reklamy
Wpływy z reklam umieszczonych przed i po odcinkach czwartej serii "Rancza" wyniosły 19,4 mln zł. Były zatem znacznie wyższe niż przy trzech poprzednich sezonach.