Trwa 艂adowanie...
05-05-2009 11:41

4 godziny z pilotem w majowy weekend

4 godziny z pilotem w majowy weekend殴r贸d艂o: AKPA
d3yyh5f
d3yyh5f

Statystyczny Polak podczas majowego weekendu sp臋dzi艂 przed telewizorem 4 godz. 4 min. - o 2 minuty mniej ni偶 roku temu - informuje serwis mediarun.pl.

Jak wynika z danych AGB Nielsen Media Research, najch臋tniej ogl膮danym programem podczas majowego weekendu by艂 serial telewizyjnej Jedynki "Ranczo", kt贸ry przyci膮gn膮艂 przed telewizory 艣rednio 7,77 mln widz贸w, a udzia艂 stacji w rynku ukszta艂towa艂 si臋 na poziomie 47,27 proc.

Na drugim miejscu pod wzgl臋dem ogl膮dalno艣ci znalaz艂a si臋 emitowana na antenie TVP1 komedia "Sami swoi", kt贸ra zgromadzi艂a 5,39 mln widz贸w (36,49 proc. widowni). Pierwsz膮 tr贸jk臋 uzupe艂ni艂a produkcja "Nie ma mocnych", kt贸ra zainteresowa艂a 5,18 mln widz贸w i zapewni艂a Jedynce 38,22 proc. udzia艂u w rynku.

W艣r贸d serwis贸w informacyjnych najwi臋cej widz贸w mia艂y w analizowanym okresie "Wiadomo艣ci", kt贸re ogl膮da艂o 艣rednio 3,78 mln os贸b, a udzia艂 TVP1 w rynku wyni贸s艂 30,45 proc. Tu偶 za nim znalaz艂 si臋 drugi serwis informacyjny Jedynki, "Teleexpress", kt贸ry wybra艂o w majowy weekend 3,61 mln odbiorc贸w przy 43,95 proc. udzia艂u w widowni.

Liderem w艣r贸d stacji telewizyjnych by艂a Jedynka - wybra艂o j膮 25,39 proc. os贸b zasiadaj膮cych w analizowanym okresie przed telewizorem (1,55 proc. wzrostu widowni w stosunku do analogicznego okresu w 2008 r.).

Podczas tegorocznego weekendu majowego odbiorcy ogl膮dali telewizj臋 o 2 minuty kr贸cej ni偶 przed rokiem. Z danych AGB Nielsen Media Research wynika, 偶e na zmniejszone zainteresowanie telewizj膮 wp艂ywaj膮 dobre warunki pogodowe.

d3yyh5f
Oce艅 jako艣膰 naszego artyku艂u:
Twoja opinia pozwala nam tworzy膰 lepsze tre艣ci.

Komentarze

Trwa 艂adowanie
.
.
.
d3yyh5f