"Dość olewania" w Polsacie i RMF
Negatywna opinia na temat spotu, jaką prezentuje Ilona Trzeciak z agencji Concept Interactive, jest w mniejszości.
- Wyborca traktowany jest jak prostak, któremu trzeba wszystko wyraźnie powiedzieć i zobrazować z wykorzystaniem ogranych konwencji, bo inaczej nic nie zrozumie- komentuje dla press.pl.
Spot "Dość olewania", który INSPRO opublikowało w sieci pod koniec października obejrzało już 290 tys. widzów. Ci, których zgodnie z podejrzeniami przedstawicieli TVP i PR, mógł urazić lub wulgarnie się kojarzyć, jest zaskakująco niewielu. Opinie dotyczące spotu są na ogół pozytywne.
Apel Juli Kamińskiej: "Dość tego olewania! Rozlicz polityków ze wszystkich obietnic wyborczych", który pada w ostatniej scenie klipu, będzie można zobaczyć i usłyszeć w niektórych stacjach i rozgłośniach komercyjnych. Na jego emisję zdecydował się m.in. Polsat News i RMF FM.
KM/AOS